{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Syn af min golf - inderskærme? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet kaldt til syn, og jeg har lige fået bilen tjekket hos et værksted. De har lavet nogle småting, men jeg tror de har overset en ting - uden dog at være sikker.

Selve inderskærmene på min golf 4 er der et rimeligt stort hul i, som følge af for store fælge. Det er selve plasticen der sidder over hjulet og hullet er vel omkring 15 cm højt og 6-7 cm bredt.

Vil min bil gå igennem syn som den står alligevel? Det er begge inderskærme foran.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn af min golf - inderskærme?
  • #1   27. mar 2006 Emil din frækkert.. Okay, det er mere når det er som følge af for store fælge, så vidt jeg ved må de ikke gå på..

• #2   27. mar 2006 Haha..

Okay, jeg har så stadig 18" på, men mon de siger noget til det.. ellers siger jeg sgu bare jeg har haft 20" på eller sådan noget smiley Tak for svarene

• #3   27. mar 2006 Det er skide ligemeget om der er hul i plastik inderskærme.. Det betyder ingenting..

• #4   27. mar 2006 du kan sagtens syne den med de huller, men jeg tvivler mere på om de godkender de store fælge... de må jo ikke være for store til bilen... hvis jeg var dig ville jeg smække vinterhjulene på inden syn smiley

• #5   12. aug 2012 Her på siden oprettes der jo altid et nyt emne, uanset hvor mange gange det har været taget op før..
    Men for at gøre noget anderledes, brugte jeg søge-funktionen og låner dermed lige dette.. (o;

Så det har altså ingen betydning om der er huller i inderskærmene mht. syn..?
    Men hvordan med monteringen?
    For mine er knækket i nogle af de huller der bruges til at skrue den fast, hvor jeg så har fået sat nogle strips til at holde den på plads..
    Så alt sidder som det skal med både luftkanaler til at køle bremserne, forskærme osv. osv...
    Er dette også "godt nok" til at den om ikke andet bare kan blive godkendt?

Kommentér på:
Syn af min golf - inderskærme?

Annonce