{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Toyota Sportsvan Årg 2000 {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude..

Da jeg får sådan en til værksteds "runabout" tænkte jeg, at der jo skulle gøres noget ud af den..

Men, at finde noget bodykit eller ligende til sådan en synes jeg sgu er svært..

Nogen der ved om steder, man kan finde udstyr til sådan en fætter?

Meget gerne link, hvis i har?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Sportsvan Årg 2000
  • #1   4. dec 2012 Gør seriøs reklame for firmaet, og lav det da selv mester!! Det er da langt bedre..

• #2   4. dec 2012 Morten, ja måske...Men vi er ikke experter i glasfiber..Men måske skal vi til at lære det...

• #3   4. dec 2012 Ja det synes jeg da.. Og det er ikke så svært igen, når man har lidt fingersnilde, og det tænker jeg da i har med det firma i køre smiley

• #4   4. dec 2012 Jo tak, noget har vi da..

Kan være vi skal til at finde den store tilpasnings evne frem.

Vi skal nok have noget tilpasset den orginale kofanger..Men det bliver ikke helt nemt...Skidt, vi laver ikke andet end at finde på løsninger..

• #5   4. dec 2012 smiley Det er den rigtige ånd hehe... Ej, mener bare de er meget besværlige at finde noget til overhovedet, og laver i jeres eget kan det jo samtidig vise hvad i evner! Bedre reklame findes ikke!
    Det første skørtesæt jeg lavede på min Lancer blev ok allerede ved første forsøg! Der er ting der skulle laves anderledes hvis jeg skulle lave det om, men blev MEGET klogere på arbejdet allerede efter den ene gang!! Så god arbejdslyst, det kan sq ikke gå helt skævt!!!

Kommentér på:
Toyota Sportsvan Årg 2000

Annonce