{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FDM glatbane kursus nogle der skal med?
  • #2   6. dec 2012 X - hvem skal lige lære ham ikke at pløje ind i et træ på vejene hvor vi andre kører smiley

Synes det er stor respekt at du tager sådan et kursus, ville ønske andre gjorde det samme, man lærer pikke meget.

Jeg tog det, dog ikke med fdm, men har fået undervisning. Hvilket har resulteret i at jeg kører helt fint på is og sne veje smiley modsat rigtig mange andre, der tror de kan.

• #4   6. dec 2012 er man mellem 18 og 25 år kan man komme til KTKlub (skifter navn til "Drivers Club") Der er en klub hvor man kommer ud og køre glatbane og andet sjovt på Sjællandsringen.. der er 5 kurser om året til 250kr. startende med lidt teori hvor efter vi skal ud og køre på banen..:)

hjemmesiden er desværre nede lige fortiden..:/ men næste kursus er til mej mener jeg..:)

http://www.bilgalleri.dk/video/traef/44682-lidt_galtbane_med_ktklub_dk

• #7   6. dec 2012 x: hvor mange gør det som du gør, med lære sig selv det? Hmm jeg kender hvert fald ikke mange.. derudover henvender det sig jo også til folk som ikke er lige så "sej" som dig og folk der måske ikk er så glad ved køre på glat vej.. derude står der folk som kan hjælpe dig og svare på din spørgsmål.. er der hverken i din eller min bil på en landevej, hvor man vil lære selv ?

• #9   6. dec 2012 hvis håndbremsen virkede ordeligt ville jeg også ligge og lege... sjovt og lærerigt. ingen begrænsinger i legetid...
    savner dog min mercedes. skal klart havde baghjulsskub igen enten BMW eller Mercedes.

• #10   6. dec 2012 lige til en orientering, nogle forsikringsselskaber giver rabat, hvis man tager de glatbane/køre kurser.

Og dem som lige skal lege lidt i det glatte føre, kan ved møde med politiet, resikere at få et til flere klip i kortet, alt efter hvor meget leg de opdager.

• #11   6. dec 2012 jeg kommer 5 gange om året på sjællandsringen til samme type kursus til samme fordelagtige pris.. 250 OM ÅRET..

det ka virkelig anbefales.. hvis folk godt ka køre.. som om ik andet ha det sjovt og teste bilen? smiley

har kommet til kurserne i over 3 år nu.. det er squ lige sjovt og lærerigt hver gang.. smiley

• #14   6. dec 2012 X - for at du kan lære dig selv noget skal du have en vis basis viden i baghånden, den får du ikke til kørekorts teori, derfor er din metode bare ikke brugbar da din "forskning" består i trial and error. Det er bare surt hvis error er en lygtepæl f.eks.

Det der med at tage læringen i farlige ting i egen hånd, det er altså et no go.
    Der er en grund til at der er så mange der ryger i grøften når der er glat.

Alt teorien omkring dæk, kraftoverførsel, motorbremse osv. den kan du ikke lære ved at slingre på en isglat vej.
    Jeg mener, og du skal være velkommen til at mene modsat, at det er fuldkommen hul i hovedet.
    Jeg leger da, men først efter jeg har haft taget de kurser. Det gør det også meget sjovere.

• #15   7. dec 2012 Kursuset er gratis og vare 2 timer. Det en smagsprøve FDM tilbyder.. Leger da selv i det her vejr hvem gør ikke det

• #17   8. dec 2012 Jeg glæder mig meget til at få afvide 100% hvordan mit TC det virker i min bil. Jeg vil gerne have afvide hvordan og i hvilke situationer det skal bruges samt kobles fra

Kommentér på:
FDM glatbane kursus nogle der skal med?

Annonce