{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

buler i loft {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en passat, hvor en af mine venner var en smule fuld så han slog op i loftet, dagen efter så jeg så der var nogen buler i loften hvor man kan se mærker fra knytnæven var der er 2-3 bulder nogen der ved om det er noget man kan rette ud og evt hvor/hvem eller kan man selv sætte helt nyt tag på. det er loftet inden i bilen som er bulet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  buler i loft
  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #1   8. dec 2012 Man kan godt skifte himlen, men det er lidt bøvlet.

Kommer vel også an på hvad det er for en vogn, om man vil ofre det. Eller hellere have pengene og leve med bulen smiley

• #2   8. dec 2012 hvad tror du det vil koste hvis en skal rette det ud, eller kan man godt selv tage den gamle ud og sætte ny i hvis man ikke lige selv er nogen form for mekaniker smiley

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#3   8. dec 2012 hvad er det for en bil ?

• #4   9. dec 2012 Hvis det er stof beklædning har jeg haft held med at tage noget papir med
    Meget vand på og holde op på bulerne så det bliver helt gennemblødt og så bare lade det tøre. Så retter det sig ud. Har haft himlen ude på et par biler hvor den så er blevet krøllet/knækket og der har det hjulpet

• #5   9. dec 2012 Brian S....Helt ærligt...der er et billede af en passat 3b på hans profilbillede... Han skriver det er en passat....så tror du ikke det er en Toyota....

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#6   9. dec 2012 @Doktor klog....

Det profil billede er ikke meget bevendt på en tlf.... Og hvis det er en slæde fra 2002 så lad det dog være, Er det derimod en 2011 model, så ville de fleste nok gerne have bulerne ordentlig væk...

Nej jeg tror ikke at en Passat er en toyota..... Men jeg vil da gerne stille dig et spørgsmål, som burde være simpelt for e folk med din viden. Hvad koster en BMW 320 ?????????

• #7   9. dec 2012 minus det du kan snakke dig til i rabat Doktor T smiley

Kommentér på:
buler i loft

Annonce