{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passat 3b
  • #1   9. dec 2012 Lyder som om den har gået i fejlprogram.

De fleste vil nok sige du skal have en tester på, for det kan være rigtig mange ting.

• #2   9. dec 2012 Det lyder til at det med meget stor sansynlighed er din luftmængde måler der sender forkerte værdier videre og derfor går i nødprogram.. Havde selv samme issue for lidt tid siden. Og til orientering så melder den formentlig ikke om fejl på en vagcom. Så det du gør i stedet er at du går ind og ser på de målværdier fra din luftmængdemåler, der næsten med garanti er alt for lave. Der er kun en løsning, og det er på med en ny smiley Det er et ret kendt problem på 3b'erne smiley men håber du får den til at spille igen smiley Og go' søndag smiley

• #4   9. dec 2012 nu har jeg prøvet det på min også det var så katelysator der var istykker alt indmad var gået løs og blevet helt rund som en tenisbold så det kunne blokere for udstødning så af med den og kig ind eller ryst den og hvis det er løs så slå det hele ud og på med den igen min var så en diesel

• #5   9. dec 2012 Min er en 1.9 tdi fra årgang 99-7 mdr

• #6   9. dec 2012 hvis det er katelysator så kan du bare pille det hele ud den kan nemt synes uden det er i min var også fra 99 eller 2000 1,9 TDI

Kommentér på:
passat 3b

Annonce