{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

Bedste H7 forlygte pære? {{forumTopicSubject}}

Hej

Syntes sku ikke de H7 pærer jeg har i mine Hella Angel forlygter lyser særlig godt, kan ikke huske hvad det er for nogen jeg har i men gode er de ikke smiley

Jeg vil gerne havde nogen der giver noget xenon "look a like" lys, kan forstå nogen pære er ulovlige, forklar mig gerne hvorfor og hvilke og om de er bedre end de lovlige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste H7 forlygte pære?
  • Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
    #1   10. dec 2012 Hvilken bil har du? Hvornår har du monteret dine Angel eyes, og har lyset altid være ringe, eller er det kommet senere hen. Har du justeret på dine forlygter før?

    Ved ikke lige hvilke pære der skulle være ulovlige udover Xenon, xenon er kun lovligt hvis bilen er født med det, eller hvis du eftermontere lygtevasker og har automatisk lygtejustering.

    EDIT

    Nu siger du at du gerne vil have Xenon look-a-like, i min verden et det et vidt begreb, hvilken farve temperatur vil du gerne gengive? Xenon er i mange hoveder bare blåt lys, men faktisk er det mest brugte og købte Xenon på 6000k kelvin som giver et klart hvidt lys.


  • #2   10. dec 2012 Osram nightbreaker eller Phillips bluevision.. Glem alt om xenonlook, de eneste der giver noget der minder om xenon er Mtec - men de lyser mega ringe...

  • #3   10. dec 2012 Sebastian J
    BMW E36 Coupe
    pas de var monteret da jeg købte bilen for 6 mdr. siden og der var det også sådan
    Ja, det var det først jeg gjorde for at se om det ville hjælpe dengang

    Syntes bare jeg læste i et andet forum at der var nogen pære der var det?
    Men ved heller ikke selv hvad det skulle være der gjorde dem ulovlige eller noget udover hvis det jo var man eftermonteret et xenon kit.

    jeg er ude efter det hvide klare lys smiley


  • #4   10. dec 2012 René Bo ja også hvad jeg har læst om Mtec

    Ved godt at der er langt fra rigtig xenon til bare pærer


  • Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
    #5   10. dec 2012 Philips bluevision vil være mit bedste bud så. Der er ikke meget Xenon look over det, men som René siger så er xenon look og et godt udsyn ikke sammenhængende. smiley

  • #6   10. dec 2012 kan kun anbefale osram nightbreaker, de virker. og så vil jeg også slutte mig til de andre, mtec er de ringeste pærer du kan smide dine penge efter

  • #7   10. dec 2012 Osram coolblue intense det virker, og nej, Osram nightbreaker er ikke bedre og lyser fesen hvid hvor imod intense har den isblå farve, og er du brille bruger så er de gode.


Kommentér på:
Bedste H7 forlygte pære?

Annonce