7.781 visninger
|
Oprettet:
Kan man polere lygte glas op?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har prøvet google som er en af mine beste søge venner på nettet
Men denne gang kan den desværre ikke hjælpe mig.
For når jeg søger, så finder jeg kun produkter til lygteglas i plastik.
Min sigma har RIGTIGT glas i forlygterne og var nys om man også kunne gøre noget ved dem, eller om det er en by i Rusland
Nogle som har erfaring med dette eller?
Mvh
Tommy
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Biler: 17 Emner: 270 Svar: 1.034
Så slider du heller ikke på din UV beskyttelse på lygterne som du vil gøre med poler middel og maskine
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.203
Så går du bare i gang.
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Det vil aldrig en ende tag
HAr snart taget det største skridt man kan tag med sådan en bil. ALT i den biler skiftet til nyt, men lygterne virker osv og MEGET dyre som nye og ja alt hvad der kan være med til at gøre den lidt ekstra lækker hopper jeg på
Du vil nok opdage jeg aldrig stopper med denne bil
Det de viser i den video er jo ikke RIGTG glas. de lygter er jo lavet af plast.
Mine lygter er lavet af rigtig glas og derfor vel lidt sværer, at polere op?
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Biler: 17 Emner: 270 Svar: 1.034
Det virkede på hans forlygter, og efter hvad jeg har læst så de poler kits man kan købe til forlygterne virker skide godt, men slider på UV hinden, så man kan smide lygterne væk 1 år efter..
apr 2006
Nej men den gearkasse jeg lige har købt for 1 år siden til 23.000 kr virker ikke og det er en privat, så nu bliver den taget ud og i torsdags købte jeg ny gearkasse i sverige for dog et mindre beløb på 12.000 kr men alle de forsøg pg prøvninger MEGA dyre, da ingen har erfaring med denne type bil og ikke forstår måden den er bygget op på mv.
Men nej prisen holder mig bestemt ikke tilbage, men kan man spare lidt mønt ville det jo ikke gøre noget.
Pt. Imens vi venter på min gearkasse, er Mitsubishi ved at gøre den klar til en lakering
Jamen min bil er delt op i faser og tro mig når min sigma er færdig. har jeg et projekt i vente
Har skilt min def. motor af og begyndt så småt, at bestille ny dele fra USA, men det projekt er et ygge projekt.
Min Sigma er ikke længere et phygge projekt, med ALLE de udfordringer.
Vil den ikke køre med den nye gear kasse.
Blive ALLE ledninger i bilen taget ud og så bliver der først et helt nyt ledsnings net og så må vi se om det hjælper (men tager det lige roligt, for det koster omkring 50.000 kr, håber en anden gearkasse løser mit problem).
Den nye gearkasse er sendt fredag står der, så vi har den nok onsdag
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.203
Næste gang du vasker den, kan du så ikke i det mindste køre en klud gennem motorrummet!?
apr 2006
Men tak for din fine Kommentar og Lancer er skam også en lækker bil
-----------
X:
Det villejeg også være hvis jeg viste hvad det ville koste fra starten, men nu er der ingen vej tilabge, nu får den hele den store tur og der er ikke nogle tanker om gensalgs værdi, for den skal med mig i graven om 70 år *GG*
Jeg skal nok holde dig/jer opdateret og syntes det er dejligt du følger med i projektet
feb 2006
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 315
http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/guider/74122-lygte_polering
og det virker det der
jun 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 856
Held og lykke med den nye gearkasse.
apr 2006
Mine lygter er ikke TÅGET eller noget, men vil bare gerne se om jeg kan gøre dem mere klare ind de er
----------
Disoqus S:
Tak for det
apr 2006
Fandt nogle lygter i klar glas, men de lyser til den forkerte side (fra høre imod venstre og i dk skal de jo lyse den modsatte vej)
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 38 Biler: 11 Emner: 3 Svar: 456
apr 2006
Thansen er kun dårligt, hvis man køber det dårlige og ikke bruger tingene rigtigt.
Jeg tror jeg prøver det fra thansen
Tak for tippet.
sep 2007
Følger: 95 Følgere: 98 Biler: 7 Emner: 61 Svar: 1.557
Fandt du nogensinde en løsning på polering af lygterne?
Kan man polere lygte glas op??