{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Bil-Pris.com i TV {{forumTopicSubject}}

Hej,

Først lige en advarsel !!!!!!!
LAD VÆRD MED AT BESØGE DE LINKS JEG SKRIVER HER - DET ER SVINDLE.

Nu til sagen, nedestående hjemmesider svindler jo dagligt mange folk for 399,- med bilvurderinger uden værdi. Og jeg vil gerne høre om der har været nogle TV udsendelser omkring dette ?

dinbilpris.com
bil-pris.com
auto-pris.com
danskebilpriser.com

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil-Pris.com i TV
  • #1   21. dec 2012 Copy_cat
    Haha - det er der som sådan heller ikke noget farligt ved smiley Bar undgå at brug tjenesten.

• #3   21. dec 2012 jeg har aldrig betalt trods trusler om inkasso, rent svindel, betal aldrig det lort. bare ignorer det.

• #4   21. dec 2012 Hvorfor fanden er det svindel ?!?!?

Der står højt og tydeligt på deres side at

"Bestillingen accepteres ved tryk på START
    Svar via SMS og Email indenfor 24 timer.
    Pris 399.00 kr. inkl. alle afgifter og porto.
    Bestilleren betaler via faktura på efterkrav.
    Tjenesten tilbydes af Dinbilpris.com
    Kontakt: info@dinbilpris.com "

Man er jo både dum og desperat hvis man vil have en vurdering som man selv kan lave hvis man undersøger markedet..

• #5   21. dec 2012 det er heller ikke svindel, det er bondefangeri

• #6   21. dec 2012 Haha, jeg er hoppet i den en gang før, så sku ikke noget om at man skulle betale for det. fik pludslig en regning på omkring de 399 hvis jeg husker rigtigt....

• #7   21. dec 2012 jonas, og hvorfor er det bondefangeri.. der står jo hvad deres service koster.. omend deres service er noget pis..

Hvis du bestiller dårlig mad fra macD og der står hvad det koster, så kan du heller ikke forlange pengene tilbage..

• #8   21. dec 2012
    Mirza A

Nej, men du kan brokke dig og få Gratis Dessert ;D

• #9   21. dec 2012 mirza, det er bondefangeri fordi du bare skal trykke på 1 knap så koster det 400 kr, normalt får du lov at udfylde dit fulde navn og adresse, samt måden du vil betale på. og trykke bekræft køb. mig bekendt er der ikke mange der lægger mærke til at det koster 400 kr at trykke på en start knap. derfor er det bondefangeri og endnu værre, lovligt bondefangeri. Og det er sådan de tjener deres penge, folk bliver bange og betaler i nogle tilfælde og andre betaler ikke, men hvad betyder det når de bare bruger 2 min på at sende et diplom fra paint ligesom det man får når man vinder noget i tivoli.

• #10   21. dec 2012 Folk de hopper på alt muligt lort, og tror at der er en fra nigeria som vil købe en honda cbr1000rr til deres syge barbebarn fra dk

• #11   21. dec 2012 Jonas: Der står da med stort det koster 399, vil da mene man selv er lidt skyld i det hvis ikke man ser det/læser betingelserne først.

• #12   23. dec 2012 claus H, det er jo det der er formålet med siden, at snyde folk for 400 kr lovligt, enhver kan da se at det er godt gammeldags bondefangeri. de færreste ser at det koster 400 når de har trykket start, men hvis du går ind på f.eks elgigantens hjemmeside og bestiller et produkt er du overhovedet ikke i tvivl.

• #13   23. dec 2012 Hvis ikke man ser det koster 399,- så burde man søge optiker, så kan ikke følge dig i det er bondefangeri, det er da folks eget ansvar at undersøge hvad de betaler for inden de siger ja.

Kommentér på:
Bil-Pris.com i TV

Annonce