{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulemper v. BMW 320 Coupe
  • #1   22. dec 2012 sørg for den har DSC,det er uundværlig om vinteren

  • #2   22. dec 2012 Hvad model? E36?

  • #5   22. dec 2012 Hvis det er e36 så vær opmærksom på rust generelt i bagenden især. Bøsningerne er nok også trætte og svingarms bøsningerne kan gøre en verden til forskel at få skiftet.

    Ellers er det en dejlig bil .. og det med den skal have anti spin... det er vidst mere en smagssag. Du kan godt Klare dig uden


  • #6   22. dec 2012 jeg har selv en e36 325 og jeg gad sku ikke ha det lorte antispin.

    men at rust er noget det værste


  • #7   22. dec 2012 Jeg ville nu også find en med antispin, det kan jo slås fra, og sådan en som min w210 er sgu ubehagelig når den giver sig til at danse med røven ved f.eks overhaling

  • #8   22. dec 2012 jeg har intet problem med min 325 e36 i det vejr vi lige har haft uden antispin. Men paneler, befæstning ved bagtøj, forskærmsophæng for. samt inderskærme for., bagklapsbund. Under dørhåndtagene.. Det er de værste steder med rustangreb..... Ellers er der vakumslanger, olieforbrug/vandforbrug.. Men alt i alt en fornuftig bil, dog med en vis alder efterhånden.

  • #9   22. dec 2012 først vill jeg gå en stor bue udenom hvis det er en ung mand herinde fra, der har haft den bmw du er set dig lun på til den tid.

  • #10   22. dec 2012 Jesper har desværre nok ret i at "unge mænd" er oftest dem der har smadret alt de rhedder divlinie i de ellers så slidstærke maskiner - og eftersom det er din første BMW, skal du måske vælge en der ikke har den mindste mislyd ..

  • #11   23. dec 2012 Det er en E36.
    Men tak for alle svarene, nu har jeg da fået et godt indblik i hvad jeg lige skal holde øje med! smiley


  • #12   23. dec 2012 E36 Har typiske fejl.
    Bagbrosbøsninger,sporearme,svingarmsbøsninger, bærearm, bærekugle. Har også set mange generatore fejl.
    Vær opmærksom på rust ved løftepunkterne, vær også opmærksom på at der er ligelangt mellem hjulet og skærmkanten begge sider, hvis det ikke er det så lad være med at købe den da den har haft en stor skade. ligemeget om det er foran eller bagved.
    Rust i skærmkanter, rust INDE i bilen ( Hængslerne til sæderne ) og hængslerne til dørene.
    Og hør godt efter motor tikken.
    Tjek for olie og vand, og vær opmærksom på varmerele, det skal virker 120 % og skal varme på fuld knald ligeså snart at bilen har drift temp. Ellers er den defekt.
    Tjek kanalerne til aircondition/blæser.
    En typisk fejl der næsten sker på ALLE e36'er er at blæseren der sidder på køleren ikke virker.. tjek også den.
    Så har du noget læse-stof smiley


  • #13   23. dec 2012 Iran > Ja .. forventede faktisk du kommenterede i denne tråd - Men godt du fik nævnt det med løftepunkterne! Den havde jeg lykkelig glemt.

    Ang løftepunkterne - førg for de er sunde - og pil evt de plast-kopper ud som du bærer på - og bahendel bunden der - det er typisk sted de rådner det skidt.

    Ellers er det en dejlig bil, virkelig!


  • #14   23. dec 2012 Self. En af de biler jeg har mest forstand på og har haft flest af er E36 smiley
    Så hvorfor ikke give erfaringen videre..
    Som FreakaZoid siger, så rådner de nemt op de der løftepunkter..
    Jeg har altid brugt et lille trick til at det kan modstå det.
    Pil probben af i alle 4 sider.
    Slip ned til det er nogenlunde jern, tag noget helt alm motorolie og smør det ind i kanterne og så langt du kan komme ind, ( Nogle af E36'erne går hullet længere op og andre gør det ikke ) smiley
    Så gir du den en omgang kit.
    Så giver du en LILLE omgang tekstyl, derefter smider du probben på og giver et lag kit hele vejen rundt om, et ORDENTLIG lag.. så til sidst en ordentlig omgang tekstyl også kan jeg personligt garantere at det IKKE ruster der de næste 10 år.. jeg gør det selv hvert år, men det er også fordi mine biler SKAL forkæles.. især mine bmw'er... smiley jeg skiller hele bilen ad og gøre det.. smiley
    Men en sidste ting .. hvis det er en 6 cyl. som 320 nu er så ligger batteriet bagved i højre sider i baggagerummet, vær opmærksom på at de normalt ALTID rustner under batteriet.. behandl det evt. på samme måde som løftepunkterne smiley
    Håber jeg kunne hjælpe smiley


  • #15   23. dec 2012 Ja - og generelt rådner reservehjulsbrønden .. smiley

    Godt trick mester - det kan også bruges på andre områder og biler .. smiley


  • #16   23. dec 2012 ^^ Exactly ::-)

  • #17   23. maj 2013 hvad vil i helt foreslå 320 eller 325i? smiley


  • #18   23. maj 2013 helst*

Kommentér på:
Ulemper v. BMW 320 Coupe

Annonce