{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw transporter fremløb og retur fra tanken?
  • #1   27. dec 2012 Inden du gør det vil jeg sige at du skal overveje om det er den bedste løsning.
    Der er mange der gør sådan, men der er også mange der efterfølgende døjer med at bilen pludselig ikke kan starte fordi pumpen eller filteret er blevet suget tomt.
    Jeg monterer ca 40-50 varmere om året, og selv om monterings vejledningen siger at vi skal sætte et T stykke ind på slangerne, så laver vi KUN dykrør i tanken.
    Det er bare noget lort når brændstof systemet er blevet tømt og man ikke kan få liv i vognen uden hjælp.
    Men med dykrør kan jeg altid være sikker på jeg ikke står med sådan et problem senere.. Eller at kunden beskylder mig for at have lavet en utæthed i systemet.

• #2   27. dec 2012 Jeg fik afvide ved en webasto forhandler at jeg ikke kunne gøre det på den måde da det kun ville give problemer på min T5 så lavede et nyt rør fra tanken. Tog max en time ekstra.

• #3   27. dec 2012 okay hvordan laver i et dykrør i tanken hvilke materialer osv?

• #4   28. dec 2012 Jeg brugte det plastslange der fulgte med kittet og borede et 5mm hul i tanken og så et stykke tynd rustfri svejse tråd inde i tanken til at holde stykket lige nede i tanken. og så limede røret i kanten af tanken.

Kommentér på:
Vw transporter fremløb og retur fra tanken?

Annonce