{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilsider Sverige
  • #1   6. jan 2013 bytbil.se

• #2   6. jan 2013 Bytbil.se er lige som DBA og guloggratis Mange billige biler Men de stadig dyre end i tyskland smiley

• #3   6. jan 2013 blocket.se den er mere dba.dk agtig end bytbil.se.

Alle bruger mest blocket.se til at sælge alt mellem himmel og jord, det hele går igennem der, så hvis du skal finde noget, så er det der man starter.

bytbil.se er ligesom bilbasen.dk vil jeg mene.

• #4   6. jan 2013 ok hvad så hvis du skal finde styling der oppe?
    Herhjemme er der jo mange der bruger de links der er inde på bilgaller.

• #5   6. jan 2013 Da jeg boede derover benyttede jeg garaget.org, som der bliver nævnt, til mine biler, det er det største i Sverige og mest kendte.

• #6   6. jan 2013 Jeg fandt altid mine ting på blocket, der smider mange firmaer små links ind, måske ikke lige til det du søger, men når man går ind via disse links, finder man frem til det man lige skal bruge. Jeg fandt cromspelje, xenon kit, fælge osv via blocket dengang. Så kig via der til at starte med, ellers er det garaget.org hvor der også er en del styling.

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 11
    #7   28. jan 2014 www.autouncle.se samler annoncer fra de største brugtbilssider i Sverige ét sted smiley
    Man kan se udstyret på dansk, ved at søge direkte fra deres danske side ( www.autouncle.dk).

Det er også et stort plus, at de kan vise hvad bilen er værd i Danmark, så har man lidt at gå ud fra, hvis man vil have den hentet herhjem.

• #8   29. jan 2014 men dem fra sverige er fandme nogle røv til at tage billeder af deres biler, hold kæft det kan pis en af at der kun er 1 billede af bilen. Amen for helved alle ved da at man minimum sætter 5 el flere ind så man kan se om bilen nu er det man søger. Bruger sjælendt den side. enten Mobile.de el også kigger jeg en gang i mellem på blocket.se/bilar, men det er self svensker de ikke så kloge som os Dansker. det nok der forskellen ligger.

Kommentér på:
Bilsider Sverige

Annonce