2.489 visninger
|
Oprettet:
Reoler til dæk/fælge {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg har længe gået og overvejet at lave en løsning til mine dæk/fælge. Men er der nogen der har en ide om hvor man kunne være heldig at finde brugte reoler til formålet fra et dækcenter eller værksted?
Jeg synes at jeg har søgt vidt og bredt men foreløbig uden held.
Plan B er at bygge noget selv men ville også gerne have noget færdigt hvis det er muligt til en ordentlig pris...
Kom frisk hvis der er nogen gode bud...
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 865
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.870
Og det er jo let nok at lave en "reol" eller hylde .. nogen hylde knægte - og 2 rør med mellemrum, således at rundingen af fælg/dæk er på plads nede i det?
Kan du ikek selv svejse, kan den lokale smeds lærlling nok klatte noget sammen for dig til ingenting.
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.299
men ellers så er de reoler fra Harald Nyborg velegnet til det..har selv 3 stående..
feb 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 454
feb 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 121
jul 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 16
Jeg burde måske nævne at jeg har hen ved 200 dæk/fælge liggende så under alle omstændigheder regner jeg med at lave noget selv i træ, til dem der ikke er konkrete planer med... Med mindre man lige faldt over det rigtige...
Men en reol a´la den der linkes til på DBA ville være fin at have stående i værkstedet til vinterdækkene til egne biler samt familie osv (det løber op når man har dækmaskine og lift) Den eneste anke jeg har på den er prisen 820,- + moms er lige over hvad jeg synes at jeg vil smide for en reol...
Jeg kigger på de links der er sat i men andre bud er stadig velkomne...
Reoler til dæk/fælge