{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Forsikring-hvor. {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer af en Dodge Ram 1500 fra 07,lige nu synes mit forsikringselskab at jeg skal betale mere end jeg har gjort fra da jeg købte bilen,og det er på trods at jeg fik monteret GPS m.m for at holde prisen på et rimeligt niveau. Nu er jeg så igang med at prøve at finde andre forsikringselskaber der vil forsikre min bil,men det er svært,er der nogle derude der har nogle gode forslag .
Det skal siges at jeg har prøvet de mest alm,kendte selskaber,men det er et meget stort problem,da det er en special bil som de siger,bl.a fordi der er en stor motor i,og det har de ikke lige nogle lister over.
Håber der er nogle af jer derude der kan give nogle goè forslag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring-hvor.
  • #1   12. jan 2013 Det var også noget af en bil, men det bedste er jo som du tilsyneladende allerede har været ved, nemlig at ringe rundt og høre dem ad. Det hjælper jo hvis man flytter indbo osv med samtidig. Ellers prøv forsikringsguiden.dk. Held og lykke!

  • #2   12. jan 2013 Tjek Idl ud, det er et genforsikrningsselskab og vi er rigtig glade for dem også mht prisen.

  • #4   18. jan 2013 Jeg vil så gerne fortælle at jeg har fundet et forsikringsselskab der overhovedet ingen problemer havde med at forsikre min bil. Og det var næsten halv pris,og uden at forlange gps eller anden form for boks. til min store overraskelse var det top danmark.Men jeg vil gerne sige tusind tak for tilbage meldingerne det er en jungle de der forsikringer.

Kommentér på:
Forsikring-hvor.

Annonce