{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Bedste forpærer?
  • #1   14. jan 2013 Osram nightbraker + er super gode smiley

  • #2   14. jan 2013 Læste lige i Vmax den ene dag, at philips havde lavet nogle nye pærer.
    Prøv og tjek philips hjemmeside.


  • #3   14. jan 2013 Philips Xtreme Vision. Dem har jeg lige sat i med stor tilfredshed i fjernlys. De er bedre end de 100 W pærer, der sad i før.

  • #4   14. jan 2013 Hvor køber man phillips henne i butikkerne? Thansen har vist kun Osram

    Har også læst om de Nightbreaker men mange skriver at de springer konstant


  • #5   14. jan 2013 Nightbreaker springer ikke konstant...


  • #6   14. jan 2013 Har spruget 3 nightbreaker.. de holdte ikke længe..

  • #7   14. jan 2013 Thansen, har Osram pærer til 199.- med 3 års garanti, hvis den ene springer kommer du ind med begge pærer, æsken plus kvit, så bytter de den. Grunden til de kører med den ordning, er at de ikke springer. Hvis de gør, og op til flere gange, så er det højst sandsynligt din bil der er noget galt med..

  • #8   14. jan 2013 Mathias L, få tjekket din bil!

  • #9   14. jan 2013 De gamle Nightbreaker var kendt for ikke at holde længe. Men deres plus-model skulle vist holde en del længere.

    Jeg ved ikke, hvor man kan købe Philips pærer i butikker. Jeg køber dem i Tyskland via eBay.


  • #10   14. jan 2013 Glædeligt at du er kommet til fornuft Bay - husker tydeligt du engang var glade for
    Mtec super white som vel oplyser vejen 50-75% af en elmindelig pære - men til gengæld så de smarte ud.

    Philips Xtreme Vision er i mit hoved bedre end Osram Night Breaker +, kører dog selv med Osram da det var de eneste jeg kunne få til en rimelig pris i en snæver vending. Mine Osram har holdt 13 måneder, det er vel ok.

    Det er jo svært at sige noget generelt om holdbarheden hvis ikke man sammenliger de to pære typer i samme bil ved samme forhold. Mange biler i dag kører med så høj spænding at det forringer en pæres levetid. Har selv kørt Pug 307 hvor man havde en god måned hvis ikke der skulle skiftes en forlygte eller baglygte pære.


  • #11   14. jan 2013 Jan
    Jeg er fortsat af den holdning, at Mtec sagtens kan bruges - om sommeren eller hvis man ikke kører specielt meget på landevej om aftenen/natten. Det hele handler jo om, hvad man skal bruge det til smiley
    Jeg er nu i en situation, hvor jeg pendler 50 km hver vej på landevej og i denne tid er det mørkt, når man kører på arbejde - og mørkt, når man kører hjem igen. Derfor er Mtec ikke længere tilstrækkeligt.


  • #12   14. jan 2013 køb Philips Xtreme Vision,ikke nightbreaker de springer efter kort tid og lyser ikke som philips

Kommentér på:
Bedste forpærer?

Annonce