{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

tysk import GODE kontakter {{forumTopicSubject}}

nogle der har nogle gode kontakter til forhandlere eller private der sælger biler i tyskland?

skal bruge en rigtig fin vectra b 2,0 16v til reservedels bil, og da pengene ikke er voldsomt store tænker jeg at det billigste nok er at finde en donor bil i tyskland men stinker til tysk og kender ikke nogen der gør i det med import biler medmindre de tager en million for at finde den til dig.

håber der er nogle der har en god kontakt som lige har en på lager.
har kigget på mobile.de og automobile.de og syntes ikke umiddelbart der var noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tysk import GODE kontakter
  • #1   18. jan 2013 www.mobile.de

der kan du finde lige hvad for en bil du vil ha både til billige og dyre penge

• #2   18. jan 2013 ja det er en kanon side synes bare ikke der lige er det jeg søger vil jo gerne når jeg alligevel skal hente bil gerne have noget ordenligt og så meget extra udstyr som muligt og dem som jeg har fundet på siden ligger 1000 km nede i tyskland synes det er lige langt nok at køre.

håbede der var nogle der kendte en der spacialicerede sig lidt inden for salg til danmark

Kommentér på:
tysk import GODE kontakter

Annonce