{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

hvad har I oplevet på vejene idag? {{forumTopicSubject}}

ja bare en lille tråd for at se om jeg er den eneste der oplever tosser på de danske veje hver dag smiley

kommer kørende idag på den jydske motorvej.. kører 135.. trækker ud til overhaling ved en LANG række lastbiler lige inden aabenraa et par 100 meter efter en blød kurve, ser så meget hurtigt efter jeg er begyndt at overhale at der kommer en sort bil MEGET hurtigt, og så tæt som lastbilerne kører så kan det sku ikke betale sig at trække ind, idet alle ligger lige i røven af hinanden (i kender det) nå ja hyundaien får da en gang gas og da jeg så er færdig med at overhale rammer jeg noget der ligner 180 og trækker hurtigt ind.. men lige inden skulle gutten i den store mercedes lige bremse op for mig.. så får jeg fandme en finger af udlændingen i den mercedes AMG, og min første tanke er jo bare " hold kæft et fjols" så dytter han igen og giver mig fingeren, jeg ryster på hovedet af ham, så kører han ind foran og bremser hårdt og vifter med sin finger, han bliver ved med at bremse stille og roligt helt ned til 60.. skifter så et par gear ned overhaler og giver ham fingeren, og hyundaien kan jo slet ikke følge med hans vogn, så han kører MEGET hurtigt op på siden af mig, indtil det gik op for ham at jeg faktisk lige var kørt på afkørslen hvor jeg skulle af XD han lignede nu ellers en der havde noget at sige :p..

har i mødt samme tåber i trafikken idag? for jeg gør det jævnligt, især på motorvejen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad har I oplevet på vejene idag?
  • #1   21. jan 2013 Manden må jo have et mindreværdskompleks

  • #2   21. jan 2013 Lidt sne og blæst - men ingen idioter jeg kan huske.

    Men jeg hidser mig heller aldrig op over noget. smiley


  • #3   21. jan 2013 kørte fra aabenraa til horsens idag kl 4.30 om morgen. der skete sgu mange ting! kommer med 130 stykker så ligepludselig er der sne hen over vejen, måtte bare slippe speederen og se hva der skete. var tæt på at gå galt. der stod godt nok en GLS fragtbil ude på marken


  • #4   21. jan 2013 Rathlou !

    ja den så jeg da jeg kørte nordpå i morges.. kørta faktisk 110 på det tidspunkt.. blev overhalet af en anden kurer vogn.. pludselig kørte vi 70 fordi han skulle se hvad der skete.. forstår stadig ikke at folk bremser for at se..


  • Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 321
    #5   21. jan 2013 Idioter med tågelygter udover det hele - for satan da, hvorfor slukker i ikke det møg?
    Jeg går amok, og straffen bliver lava i munden VIA TRAGT!


  • #6   21. jan 2013 folk der ikke ligger sig rigtigt på motorvejen... det der med at holde til højre kender folk ikke til ... de ligger gerne med 70-80 i midterbanen -.- dybt godnat

  • #7   21. jan 2013 Ikke det store - men har brugt sammenlagt 15min i bilen idag så det er nok derfor

  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #8   21. jan 2013 Hvorfor sætter du farten op når han kommer blæssende ?

  • #9   21. jan 2013 TruckerBenny A

    gør jeg for ikke at være til gene for andre..

    sådan har jeg altid gjort, mest fordi jeg selv er træt af når folk ikke kan trække ind


  • #10   21. jan 2013 Morten H

    NEMLIG.. altså det betyder intet om dagen, der må du jo godt have dem tændt hvis du slukker dit nærlys.. men om aftenen er det noget pis, især hvis det så er en brian med ældre parabol lygter og så xenon i hele lortet.. sådan en mødte jeg for nogle uger siden


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #11   21. jan 2013 Jamen så længe du ikke er skyld i at han skal bremse ned, så kan jeg da ikke se du skulle " tvinges " til at bryde loven. Tror du ham i den sorte Mercedes ville betale din bøde og klip ?

  • #12   21. jan 2013 Han skulle da ha haft en røvfuld,,,, sådan bare får at holde varmen....

  • #13   21. jan 2013 jeg kørte hjem kl 1:50 her i nat og ja det gik nok lidt stærkt 170-80 midt nat kun mig på vejen så ser jeg en bil bag mig og tænker den kommer sq da tættere og tættere på når så til et sving jeg kender og kører den lovlige hastighed igennem og bilen er så bag mig og jeg gasser lidt op og der tændes så de blå blink og jeg tænker sq fuck nu ryger kortet men de kigger rundt om bilen og tjekker jeg har sele på og siger de måtte køre 200+ for og indhente mig dog får jeg en påtalese for hastigheden men ingen bøde de gav mig kun en for og ha tågelyset tændt så jeg vil sq sige tak til holstebro politi de er flinke hvis man bare snakker pænt til dem

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #14   21. jan 2013 Har ligget og kørt mellem Slagelse og Fredericia idag, og folk har kørt rigtig pænt faktisk, kun et par tumper ved noget vejarbejde, som ik fattede de 80 i timen, men dem kunne man jo så bare kører forbi i 130, hvor de selv lå med 110...

  • #15   21. jan 2013 thomas c

    fatter så ikke du kører så hurtigt om natten.. har en kammerat der ramte et rådyr ved 180 ca.. han fik lige et par rulleture ud af det.. og de er sjovt nok vågne når vi andre er gået i seng smiley


  • #16   21. jan 2013 Piraten Aka Mr. Christiansen

    kørte igennem ved vejle i går.. heldigvis ikke ret meget trafik.. men på 80 strækningen ved det lange vejearbejde lå jeg med 85-90.. og jeg skal da LIIIIIGGGEE love for nogle af dem havde travlt.. 160 kan vist ikke gøre det..


  • #17   21. jan 2013 TruckerBenny A

    nej du har skam også ret på det punkt.. men det er en vane jeg har.. jeg har da også tit kørt en del hurtigere end 130.. (shhhh!) men derfor bliver jeg da ikke sur over at de trækker ud til overhaling, ALLE kan fejlbedømme hastigheden på bagfra kommende biler.. men oplever sku tit folk der gør, især hvis du er igang med en parade af lastbiler


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #18   21. jan 2013 EpMaTs ™
    Visse folk har ikke respekt for dem der arbejder sådanne steder, personligt ligger jeg nok også 10-20km/t på motorvejene, men når der kommer vejarbejde, så ryger farten altid ned på de 80 plus minus, det kan være en gene at de er derude ja, men man må forvente at det bliver bedre med tiden, og ville desuden ikke kunne leve med mig selv, hvis jeg fik snittet en ved et uheld, og han enten døede eller værre blev lammet fra halsen og ned (Er min værste frygt)


  • #19   21. jan 2013 ARH... håber ikke at du kører med 10-20 km/t på motorvejen smiley det er fandme farligt XD

  • #20   21. jan 2013 jamen forestil dig lige selv folk der kommer så hurtigt kørende.. jeg kan sku godt forstå man skal køre pænt.. og gør det skam også

  • #21   21. jan 2013 epmats hvis jeg rammer et rådyr med den hastighed er jeg rent faktisk ligeglad
    jeg er sq ligeglad med og ingå i statestikken med trafikdrabt under 25 men dog ville jeg ikke kunne leve med mig selv hvis jeg kørte en anden ned eller bare ramte en så smidder jeg kortet med det samme kom din kammerat godt ud af og ramme dyret småknups eller


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #22   21. jan 2013 Jow jow, vil sq være på den sikre side!
    Ej glemte 2 små ord, som viste sig at være vigtigt ;D
    For meget


  • #23   21. jan 2013 Da jeg kørte hjem fra arbejde, kommer der pludselig en Saxo op i røven af mig, han køre så tæt at jeg næsten ikke kan se bilen ud af bagruden (køre Patrol smiley )
    Overvejede så kraftigt lige at jokke på bremsen engang og så se hvordan sådan en saxo front ser ud efter et møde med en trækkrog smiley

    Kan ikke have folk der køre så tæt! De burde dø ved kølle!


  • #25   21. jan 2013 thomas c

    jo han har det skam fint smiley

    thomas.

    har det på samme måde.... ikke fordi jeg er racist med det er faktisk ofte at de presser en eller overhaler uden om helleanlæg, det var der en der gjorde ved mig for nogle år siden at der så var en modkørende motorcyklist der endte helt oppe på fortovet... tjah... der blev jeg fandme gal.. at bilen så var på tyske plader undrede mig, så jeg ringede lige til politiet dagen efter da jeg så hvor den holdte til, for manden bag rattet har jeg altså tit set, viste sig at bilen ikke var indregistreret og at han havde fast bopæl og nu var på kontanthjælp i dk.. mine forældre blev også påkørt af en e36.. den brugte jeg hele dagen på at finde.. men fandt den og skrev nummerplade ned, tog billeder af skaden på den anden bil mm.. også en udlænding.. ( OG nej det er ikke for at lave dette til et racistisk indlæg)


  • #26   21. jan 2013 Morten H

    en saxo ville da ikke få skader i fronten ved at køre op i dig... den ville bare miste taget smiley


  • #27   21. jan 2013 Har intet oplevet i trafikken,i dag.
    Min Toyota kom aldrig,ud af garagen,har været på ferie siden D.28 December og mente åbenbart,at hånbremsen skulle være trukket.


  • #28   21. jan 2013 jeg har her for 2 år siden ca 16 dec. kom jeg kørende rundt i et sving hvor der så er et lige stykke inden et skarpt sving uden jeg rigtig opdagede det gassede jeg op og inden svinget smuttede bagenden på bilen og jeg snurrede rundt og smadrede ind i et autoværn og bilen blev totaltskadet men da jeg så står med smerter i ryggen og rystende pga chok over ulykken kommer der en jeg overhalelde et stykke før han stoppede op og råbte og skreg af mig mens jeg bare kunne stå der og fatte ingenting der følte jeg mig sq efterladt hva nu hvis jeg var kommet slemt tilskade

  • #29   21. jan 2013 Så du om han havde vest på? Og sikker på det ik var en e39?

  • #30   21. jan 2013 Må jeg spørge.. Kan det passe den Mercedes var sort, og det er den der.. offroad model? Og så sorte store fælge på?
    For ham har jeg set gøre de sygeste ting på motorvejen!!

    Var på vej fra Aarhus til Randers - Vi kører 3-4 biler med fine mellemrum mellem hinanden. Han vælger så at tilfældigt køre ind foran en gulpladet bil, bremse hårdt op ret hurtigt, og så gi' gas igen. Den varevogn kører så om på siden og hænger så lidt der, indtil ham i Mercedes'en trykker den af, og kører væk på indersiden.
    Ser ham så lidt længere fremme, gøre præcis samme nummer på en Opel Vectra.. Det da for mærkeligt!

    Men idag - Naarhj.. Ikke andet end en overhaling indenom i en svingbane, såmænd det eneste


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #31   21. jan 2013 Eigil M
    Han bliver sent glemt xD Det er fandme humor!


  • #32   21. jan 2013 Eigil og piraten - den skal uddybes?

  • #33   21. jan 2013 Twg

    Har du boet i en iglo de sidste par dage? Det helt store samtalemne lige pt https://dl.dropbox.com/u/12187863/Kofanger.html


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #34   21. jan 2013 [TWG]FreakaZoid !
    https://dl.dropbox.com/u/12187863/Kofanger.html

    Hans pæne opførsel kostede ham hans profil herinde ;D

    Eigil var sq lige lidt hurtigere end mig :x


  • #35   21. jan 2013 Har jeg nok, ja .. har egentlig været sengeliggende ..

  • #36   21. jan 2013 Jeg siger tak til grinet .. manden er jo tydeligvis frustreret .. arme stakkel

  • #37   21. jan 2013 Nej det var en sedan smiley den havde ikke nogen emblemer andet end stjernen og et amg mærke

Kommentér på:
hvad har I oplevet på vejene idag?

Annonce