{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

Køb af Mazda 5 {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Håber I kan give lidt råd og vejledning. der kommer snart familieforøgelse (dejligt) så derfor skal der skiftes bil.

Har tænkt på en Mazda 5 helst Sport modellen, er der nogle som kan fortælle om det er en god bil og hvad man skal være opmærksom på ved evt køb af sådan en ?

Nogen som ved hvor den skifter fra 5 til 6 gear hvilken årgang ?
Findes der er nogle modeller omkring 2008/2010 som har elektriske skydedøre ?

Andet råd og vejledning er meget velkommen.

Tak for på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Mazda 5
  • #1   24. jan 2013 Nu er jeg selv lige blevet Mazda sælger og jeg er meget imponeret af hvordan Mazda bygger deres biler, så du skal være i tvivl mht. kvaliteten.
    Vi har selv en 5'er i sportsudgaven stående i udstillingen og vær opmærksom på det kun er sports udgaven der har elektriske skydedøre.

    Skal det være diesel eller benzin, den du køber?

    Mvh.
    Thomas


  • #2   24. jan 2013 Min kone har en mazda 5 i sport modellen,godt nok fra 2006.Det er en meget letkørt bil og hun er utrolig glad for den,især skydedøre er lækkert med børn.Når det er sagt,skal du regne at rep og reservedele er dyre,hvis du bruger aut.værksted.Og vi har haft lidt dyre udgifter på den konto.En anden ting er at rustbeskyttelsen er rimelig mangelfuld ab fabrik.Som sagt dejlig bil at køre,men men.Du må bare spørge hvis det er.VH Peter

  • #3   24. jan 2013 Thomas A: Det er en benzin skal være omkring årgang 2008 /2010 max 150.000 kr
    Har læst mig frem til at man skal op i den årgang for at støjen i kabinen også er blevet mindsket er det korrekt ?

    Peter H: omkring elektriske skydedøre skal man så ikke have den helt nye model ?
    Ja har læst at den helst skal have pava fra starten af.

    Hvad med gearet fra 5 til 6 hvilken årgang starter med 6 gear ?


  • #4   24. jan 2013 Jo,tror det,mener ikke vi kunne få det dengang.

  • #5   24. jan 2013 Peter H: det er blot fordi jeg har set nogle modeller som hedder Advance fra omkring 08/09 som havde elektriske døre, men det er måske eftermonteret ?

    Kunne være rart at få en oversigt over alle de modeller som finde i og omkring disse årgange, og hvad de har af udstyr.


Kommentér på:
Køb af Mazda 5

Annonce