4.467 visninger
|
Oprettet:
bilsyn i kbh bedst? {{forumTopicSubject}}
hvad er forskellen mellem en god synshal og en dårlig, og hvor kan man finde den billigste i kbh?
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 1.347
Tror de starter fra omkring 400 og opefter. Kør en tur op af f.eks. Gammel Køge Landevej. De er alle vejne.
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
fx http://www.quickbilsyn.dk/
De der tabere afviste min bil fordi
1: den forurenede
2: Mine mtec lygter som ellers er godkendte åbenbart var ulovlige..
Tager den DIREKTE til peugeot efterfølgende hvor de siger bilen er helt fin
FDM sagde det samme..
Så tog jeg tilbage og de ville stadig ikke syne den pga pærene..
Så tog jeg lortet til trafikstyrelsen.. fik dem testet og godkendte (ja gider godt rode så lang tid med alt det lort) og så tager jeg ned for at få mit gratis omsyn hvor synsmanden så ikk gider syne min bil.. Så flipper jeg helt ud.. sender fmd efter dem og laver en dårligt trustpilot anmeldelse hvorefter de ENDELIG tager sig sammen og returnere mit beløb for syn, check af bil hos peugeot og fmd + 300kr i kompensation for alt det besvær jeg har haft..
Tager bilen efterfølgende til a+ og BOOM uden problemer er bilen synet!
Drop det billige lort, du får bare problemer og ondt i hovedet
Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 20 Svar: 41
okt 2007
Hahaha du må være den eneste i dk der har det..
SYGT lortested
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 102 Svar: 383
havde ellers tænkt mig at smutte forbi quick bilsyn
apr 2005
Det er sjovt at hele DK syner hos dem
jul 2007
Følger: 54 Følgere: 46 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 389
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 102 Svar: 383
okt 2007
Da jeg havde problemer lå deres trustpilot helt nede på de 3 eller noget.. den var stort set rød.. At de enten har fået folk til at fjerne dem eller har fikset det på en anden fuske måde skal ikk undre mig.:
Men fortæl mig så hvorfor de ud af 3 steder er den eneste der konkludere at min bil forurener.. OG at de afviser pære som er fucking lovlige
De gik jo helt i spåner da jeg sendte fdm efter dem.. ringede til mig MED DET SAMME.. Så fik de pludselig travlt..
Kommer der ind med en helt ny og lovlig bil som der intet er galt med og de prøver på alt muligt crap.. Det er jo sjovt at jeg så er den eneste i dk der har haft problemer der henne?
apr 2005
Man er bare uheldig nogle gange. Det er vi bare og ikke nogen logisk forklaring.
Jeg kan sagtens forstå din frustration, men jeg har derimod haft meget go oplevelse hos dem. har synet 2 biler hos dem. Min egen og papa's uden noget som helst.
Alle synshaller er lige gode. Man skal også tænke på at de har MAAAANGE kunder i forhold til en synshal som ligger godt gemt og har mske 5-8 biler dagligt. Det er klart, jo flere kunder man har jo flere oplevelser er der, som man ønsker at de. Og diverse sider på nettet hvor man kan læse om ris og ros, dem tager jeg personligt med en gran salt. Generelt har folk måske en tendens til 80 % af gangene at skrive om dårlige oplevelser end de skriver om gode oplevelser på nettet. Når tingene spiller, så spiller de bare og når tingene ikke fungerer, så skal man hurtigt vise sin frustration ved at dele sin oplevelse med andre på nettet
Vær glad, din bil er synet hos A+, tingene spiller og så er det det
okt 2007
Ja rigtigt nok, men igen de undrede sig inde hos trafikstyrelsen hvordan stedet kunne lave så mange fejl..
Også efter det vil jeg aldrig sætte mine fødder der og fraråder alle at tage til dem..
imellem os er der 3 bilers erfaring.. ene bil var der 3 gange men lige meget..
det er ud fra dette 33% sandsynlighed for at man får den sygeste lortebehandling..
Har haft 2 biler til a+.. Ja de er dyre men begge biler, som er småstylet osv gik igennem uden shit..
Og til det med hvem der skriver hvad..
10-30% skriver negativt eller positvt... resten gør INTET ved problemet om de så føler de er blevet snyt.. Hvis man vil have gode stemmer på nettet kan man sagtens vende den.. Kræver man tager sig sammen
Men gider ikk skændes mere..
Jeg siger det er lortested.. Du synes det er fint.. done
apr 2005
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Der er jo ingen der kan vurdere et bestemt synsteds kvalifikationer ved at syne en bil eller to hver andet år...
http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Syn-og-Køretøjer/Syn-af-køretøjer/Godkendte-synsvirksomheder/Tilsynsresultater.aspx
maj 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 154 Svar: 1.886
apr 2005
okt 2007
En 4 år gammel bil fejler ikk en skid..
Ingen rust.. Ingen forurening.. Intet.. hvis en 4årig bil har problemer så bør ejeren nok ikk kører bil..
Det er jo ikk en dårlig oplevelse når de undervejs ikk gider rette op på lortet.. skal man virkelig presse dem til at de får problemer før de tager sig sammen..?
Jaja super godt sted.. kan godt se det.. hjernedød god service..
maj 2009
maj 2009
okt 2007
Hvilke biler har du kørt?
Kender en masse der har helt ny bil.. sku ingen problemer med dem på 4år..
Jamen det er jo fint de kigger den igennem..
At de siger den forurener når den ikk gør.. okay fint der kan ske fejl..
Men at de fucker helt op over det med pærene SELVOM lortet har E mærke og jeg viser papirer fra forskellige forhandlere om at de er godkendte..
At jeg så sender lortet ind til trafikstyrelsen og så får på SKRIFT at de er godkendte og lovlige og så bagefter stadig bliver afvist er ikk en fejl.. Det er lorte service..
At jeg så før nogle tager sig sammen og vil gøre noget ved det her er nød til at tage lortet til fdm og sende deres synsmand som laver reglerne efter dem før nogle letter røven og undskylder og finder en løsning, er jo bare langt ude..
Uvidenhed og dårlige service.. Nok til at beskrive dem..
er så ligeglad med om folk har været der 100 gange.. Det her bør ikk kunne ske hvis det er et ordentligt sted..
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
okt 2007
En 308 pga rust?
Den bil kan ikk være ældre end min.. og min har INTET rust..
Vildt alligevel.. har du kørt den ned i en sø?
maj 2009
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.125
okt 2007
Siger det en gang til.. Der er ikk en skid rust på min bil.. Hverken karosse eller bremserør..
Ved ikk så meget om biler, men ved stadig lidt..
Og igen, DU argumenterer imod mig med at en 4årig bil ikk er ny.. Det er ikk hvad lortet handler om...
Jeg tager MIN bil til syn som ikk fejler en skid overhovedet og bliver afvist på forkert grund af det der lortested quickbilsyn i glostrup..
De siger den forurener.. Tager den til peugeot, de siger den ikk har problemer overhovedet.. Tager den til fdm bagefter og SAMME svar..
Derudover, kender flere med nye biler..
vw Tiguan
3 207ere deriblandt min egen
Mazda 6
2 golf
Alle sammen fik første syn i år..
INGEN af dem har problemer.. Så ja kan godt se en 4årig bil kan fejle en masse...
er du gaaaaaaaaaaaaal
bilsyn i kbh bedst?