{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aveo vs Mazda 2
  • #1   29. jan 2013 mazda 2 er klart den bedste og mest pålidelige bil af de 2 smiley det er faktisk rigtigt stabile biler sådan nogle mazda 2ere ville holde mig fra Aveoen..

  • #2   29. jan 2013 Jeg havde en Mazda 2 1,6 de. Den bedste bil jeg har haft til dags dato.

  • #3   29. jan 2013 mazda 2 er klart den bedste mht. kvaitet. motor og teknik.

    husk dog at ibiza. polo. fabia. corsa. yaris. 208. fiesta. C3. clio. swift. kan fås til dens pris.


  • #4   29. jan 2013 + grande punto.



  • #5   29. jan 2013 Mazda'en har det med at ruste og Aveo skulle være dyr i reservedele.


  • #7   29. jan 2013 Der er da 12 års rust graranti på Mazda 2 så det har Mazda nok styr på, og aveo er jo en Corsa bare med Chevrolet skjold på, for vi kunne godt li Opel corsa'en men er dyr med samme udstyr som i Aveo'en !!!

  • #8   29. jan 2013 Og til Ketil vi har været ude og prøve de biler du næver der og de var ikk gode nok til fruen smiley det er jo hende der skal kører i den:-)

  • #9   29. jan 2013 så vil jegb bede dig om og læse første linie i mit tidligere indlæg
    kna dog forslå at forhøre sælgeren om de har en med under 10.000km på bagen. der er mange penge at spare.
    min kami sparede 35000kr på sin meriva på at købe den med 7000km på bagen og bilen fik nyvognsgaranti. og finansiering og alle de andre fordele...
    til samme pris kan i få meget mere udstyr evt. smiley

    T16
    ja. fiat 500. 206+. Micra.



  • #10   29. jan 2013 Opel Corsa er også en rigtig fin bil, sådan en har jeg nu. Og køre bare! Ingen problemer! smiley

  • #11   29. jan 2013 En Aveo er baseret på teknik fra Opel Corsa - men den bliver ikke bygget samme sted, og det er ikke bare en anden skal. Men det er sikkert en udmærket bil, bortset fra at 1,2-motoren slet ikke kører i nærheden af det opgivede. Regn med 12-14 km/l. Der findes en rigtig lang tråd om netop dette emne herinde.

    En Corsa er bedre kvalitet, tykkere plader og bedre samlekvalitet. Og find en demo, som der er skrevet. Der er mange penge at spare, og den er eksempelvis bedre rustbeskyttet end en Aveo. Men under alle omstændigheder er det et must at rustbehandle alle nye biler, som indregistreres i Danmark pga. vores klima og salt.


  • #12   29. jan 2013 Men for at svare på spørgsmålet - så ville jeg også vælge en Mazda 2, hvis valget står mellem de to nævnte. Den skal bare rustbeskyttes, som jeg allerede har skrevet.

  • #13   29. jan 2013 Nu arbejder jeg hos chevrolet til dagligt, en aveo vil jeg klart foretrække, den kører super fint og der er en del komfort i den i forhold til prisen.
    Den er lige kommet med lidt nyt lir, som mylink Radio touch screen, hvilker er pisse lækkert inde så længe kommer der en opdatering så det faktisk er en app radio.
    Vi har endnu ikke haft nogen der har brokket sig over km/l. Det handler helt og holdent om kørestilen, de biler vi har haft inde og kigget på køre computeren har de gået alt fra 15-20 km/l.
    Der er ikke det vilde døje med dem, det vildeste vi har lavet er at skifte stabilisator arme på dem, men det dække garantien!


  • #14   29. jan 2013 Mazdaen er stiv som et bræt at køre i iforhold til aveo og ja jeg har prøvet begge smiley

  • #15   29. jan 2013 Den rigtig mike.
    Bedre rustbeskyttelse på en aveo? På arbejdet har vi også en maler afdeling, er du klar over hvor meget galvanisk tæring vi laver på de opeler??? Vi har satme sjældent en Chevrolet inde der døjer med rust, vi ser mere til Opel. både Corsa, meriva og en del andre.
    - Så det er løgn!


  • #16   29. jan 2013 Hov Der skulle stå "bedre rustbeskyttelse på en corsa"

  • #17   29. jan 2013 det ville da osse være vildt hvis der kom en helt ny model ind der skulle have lavet rust ikke?

  • #18   29. jan 2013 Jo det ville det da.. Men hvordan kan han så sidde og forklare at opel er bedre rustbeskyttet end Chevrolet.
    Opel har jo bevist før at deres beskyttelse er lort smiley


  • #19   29. jan 2013 Vi var ved Mazda i Randers i dag og prøve den Mazda 2 og han hade os en demo vi kunne købe men kun til 3500kr under prisen, så vi skal da ikk handle i den bix. På en demo Corsa ved Opel kunne vi få den 30000kr ned i prisen, så jo vi går os efter en demo vogn!!

  • #20   29. jan 2013 Du bliver rigtig glad for en Corsa, masser af bil for pengene!

    Har haft både en Mazda 2 og en Corsa D

    Begge biler var rigtig dejlige, var mest glad for mazda'en fordi det var en diesel:)

    Men som bil, er der mest i Corsaen! smiley


  • #21   15. feb 2013 nu har jeg selv aveo, godt nok 1,3 diesel.
    men jeg kan kun varmt anbefale chevrolet aveo, det er en super fed bil ! og den er driftsikker og super sprød, der er vist også en del mere plads i bilen end mazda 2.



Kommentér på:
Aveo vs Mazda 2

Annonce