{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Sharan.
  • #1   31. jan 2013 gearkasser trækaksler rust i bagklappen er slemt er det en 1.9 eller 2.0? 2.0 erne havde problemer med topstykkerne såvidt jeg husker? 1.9 motoren er ret stabil

  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #2   31. jan 2013 Hmm. Gearkasse. gælder det for Automatic ell alm 6 trins

    Ja det skal være en 7 pers. jeg forventer ikke en racebil. men hvorfor sammeligne med passat. En Ford Galaxy er jo heller ikke en Focus.

    Og hvad faén er tilskudsvarmere.


  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #3   31. jan 2013 okay.. Skal det bare testes ved at satte fuld varme på ell. Kan du et trick

  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #4   2. feb 2013 tak for svar...

  • #5   2. feb 2013 rigtig fin bil, har selv haft en.. fik den chippet til 150hk, kørte kanon... den kørte over 400000km, uden problemer

  • #6   2. feb 2013 Efter at have haft sådan en i 5 år nu, har jeg da lidt erfaring med dem.

    De har typisk problemer med rust oppe bag varmeskjoldet til udstødningen midt under bilen, kan ikke huske det nærmere. Tærede fjerderskåle foran skal også tjekkes. Hvis bilen ikke har fået tilstrækkelig undervogns behandling, har bremserørene det med at ruste. Bagklappen i begge nedre hjørner kan også være et problem.

    Som andre skriver er tilskudsfyret også tit et problem. Tjen også A/C anlægget. Det driller ofte og et dyrt at lave.
    Det er vigtigt at man smører bøsningerne til viskerne foran, ellers irer de og hele visker konsollen skal skiftes.

    Derudover har jeg personligt haft problemer med ledningsnetet til dysserne, som er blevet skiftet. En luftmængde måler samt en turbo er det også blevet til, men generelt har der ikke været de store motorproblemer.


  • #7   2. feb 2013 luftmængde måler er jo en alm. slid del, normalt for en vw. generalt er det en fin og stærk bil, men alt kan jo gå i stykker, hvis det ik passes

  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #8   3. feb 2013 Den jeg har kik på er en Tdi 115,. Det var mere rust og motor og især automatgear, jeg var interreseret i at vide noget om. Og den med tilskudsvarme vidste jeg intet om, så det var fint at vide. Men al input tages med i overvejselne, så bare kom med flere..... pfh tak

  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #9   3. feb 2013 km 270xxx årg 2002

  • #10   3. feb 2013 er der servicebog på den.? gearkassen kan godt ha problemer, hvis den ik har været passet

  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #11   4. feb 2013 mener den er med fuld servicebog.

  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #12   5. feb 2013 hvor mange km har en automatgearkasse før den er færdig/skal renoveres. Ved godt det er individuelt spørgsmål, men hvis man går ud fra den er veligeholdt med olie skift osv...

  • #13   5. feb 2013 se på bilen her de næste dage hvor det fryser, og start med at køre en tur og lyt se efter om fyret starter,
    service på olie skift af gear kasse,
    har den fået skiftet toppakning, de går oftest mellem 200 og 240km, '
    ellers er der vel den gode gamle med at sætte sig ind og starte med knap nr1 og gå dem alle sammen igennem,
    elelrs se lige om den drypper fra bund skruen, da det er alu bundkar og de nemt kan skrues over.

    men altid et godt tricks jeg bruger er og have min tester med ude når jeg kigger på bil, den fortæller jo mange gode ting.


  • Funo
    Funo Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #14   6. feb 2013 Kasper s. Tak for god info. Den der tester der hvad kan den fortælle eksakt.
    nuværende probs, eller viser den hvad der er lavet sidst. Jeg ved godt den sættes til stikket under instru,bord. men ved sgu ikke helt hvad den viser... Kan du fortæler lidt omkring den der tester, Er det samme stik som andre eller er det specialt vw stik


  • #15   7. feb 2013 du skal bare have en vcds tester med der ud, smid den i stikket, og kør den test hvor den går alle styrbokse igennem, tager lidt tid men så ved man da lidt mere om mulige fejl.

Kommentér på:
VW Sharan.

Annonce