{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.405 visninger | Oprettet:

Gunn N
Gunn N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

citroen saxo 1997 {{forumTopicSubject}}

Her kommer et sidste råb om hjælp !!!!!!!!!!!!!
Har købt en citroen saxo i efteråret hvor startspærren ikke var i brug og derfor startede og kørte bilen fint, meeeeen så døde mit batteri og "wupti" så skulle jeg have koden for at kunne starte igen smiley og den har jeg ikke, nu er det lige ved at jeg kun kan få skrotpremie for min bil,da alle de mekaniker jeg kender siger"Fransk lortebil , ikke noget at gøre" !!!!!!!!!!
Godt nok har jeg kun betalt 10 000 for bilen men den er god og uden rust så jeg synes nok at det er lidt surt at afslutte "vores" fornøjelse sammen med en sølle skrotpremie.
Er der nogen her der har nogle gode ide´er ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  citroen saxo 1997
  • Gunn N
    Gunn N Tilmeldt:
    feb 2013

#1   1. feb 2013 Hmm øvvv mon ikke der er så mange som har nogle gode råd ang min saxo smiley

• #2   1. feb 2013 Kan kun slutte mig til resten af pøblen, grine og pege mens jeg siger franske lortespand smiley

Mit bedste bud ville være og høre en hugger om de kan have komplet sæt til og ligge. Har su evt hørt citroen om de ikke kan nulstille den?

Hvis systemet er det samme som 406, skal du bare have bilen startet op, og mens bilen går afmonterede du stikket til tasteturet, så er startspæren deaktiveret..

• #3   1. feb 2013 kør ud på dit lokale citroen værksted og høre dem ad. . de burde kunne skaffe koden og koden den igen. .

• Gunn N
    Gunn N Tilmeldt:
    feb 2013

#4   1. feb 2013 Mange tak for respons , lokale citoen siger "ikke noget at gøre køb en ny startspærrer " ;-( óg det er ikke billigt, men hvordan pokker får man startet den Eigil når den nu ikke vil noget som helst *SM*

• Gunn N
    Gunn N Tilmeldt:
    feb 2013

#5   1. feb 2013 Mit problem er jo at den slet ikke kan/vil starte, men jeg tænker at dem der solgte den til mig må jo have gjort noget for at gå uden om startspærren ?? Eller er det bare mig der er blondine *SM*

• #6   1. feb 2013 kan den ikke løbes igang ? sæt i 2 gear og drej nøglen?

• #7   1. feb 2013 morten. nej den kan ikke løbes i gang. da startspæren slukker for både tænding og benzinpumpen

• #8   1. feb 2013 jah i know, men det har lykkes for mig, hvor startspæren fuckede. .

• Gunn N
    Gunn N Tilmeldt:
    feb 2013

#9   1. feb 2013 Som før sagt så er jeg helt vildt modtagelig for alle råd som muligtvis findes derude, og hvis ikke det kan lade sig gøre så mon der er nogen som har brug for en citroen saxo 1997 1,6 som reservdel ??

Kommentér på:
citroen saxo 1997

Annonce