{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

jonas r
jonas r
Tilmeldt:
17. nov 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 5

fiat punto s 1,2 drukner sig selv hjælp søges snarest {{forumTopicSubject}}

mit problem er den anden dag begyndte min søsters punto at drille lidt den begyndte og køre helt vildt mærkeligt den ville ikk tage gas på nogle måde og lige pludselig startede den og kørte helt uden problemer om morgen da jeg skulle køre startede jeg den op og den gik ud med det samme så jeg startede den igen uden nogle problemer og holdte med lidt gas hvor efter den så gik ud igen og jeg kunne slet ikk få liv i den igen jeg finder så ud af toppakningen er gået på den så jeg skifter den jeg har så en bil og holde der er fuldstændig magen til min søsters og ved den køre perfekt så tænker jeg tager toppen fra den med indsugningsmanifold og kaburator da jeg ved det ikk fejler noget pluds jeg taget hele udstødningen med katalysator da jeg så er færdig og klar til at starte den op igen vil den ikk starte uanset hva jeg gør og finder så ud af den ikk gnister så prøver og skifte begge tændspoler og det hjælper så heller ikk så tæker jeg hvis jeg tager motorstyreenheden fra den anden jeg har at holde vil den sikkert starte så jeg sætter den på og prøver så at starte den og den starter med det samme men så er der bare det at den går virkelig dåligt i motoren altså det lyder som om den drukner sig selv den vil stadig ikk tage gas eller noget så prøver med den gamle styreenhed igen og den vil ikk starte igen så hva kan det være der er galt med den har prøvet alt nu det ska så lige siges at den står og lyser i nøgle kode lampen når den anden styreenhed er på så ved ikk om det måske kunne være det og ska benzinpumpen køre konstant på den? så hvis der er nogle der har en ide til hva det kunne være eller hva jeg ska prøve ville det være skønt

hilsen jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiat punto s 1,2 drukner sig selv hjælp søges snarest
Kommentér på:
fiat punto s 1,2 drukner sig selv hjælp søges snarest

Annonce