{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.302 visninger | Oprettet:

Opsætning af autolift i KBH {{forumTopicSubject}}

Kære alle brugere herinde,

Er der én fra København, som havde flair for at sætte lifte op, både opstilling, el arbejde, så vi har en komplet funktionel lift.

Vi snakker 2-3 x 2 søjlede lifte fra Jema.
Kom med et forslag, hvis i har andre lift brands, som er godt mellem 10.000-15000 kr.

Skriv en pm, og en pris som gerne må være den billigste. Sålænge det er en som har forstand på hvad han laver.

Danni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsætning af autolift i KBH
  • #1   5. feb 2013 køb for g.. skyld ikke Jema. det er det værste kina lort og deres service er nul og niks værd.

deres "montør" som skulle sætte min lift i vatter brugte em tommestok?? det skal gøre med laser før det spiller. køb en lift ved www.apliften.dk i stedet for, gode priser og super service.

chr

• #2   5. feb 2013 jeg er meget tilfreds med min lift fra jema, der har ikke været noget som helst at komme efter, jeg monterede den selv, fik vejledning af en montør hos stenhøj, jeg brugte bare et vatterpas som han sagde, tårnene skulle stå en anelse udaf i toppen, den har kørt 1 år nu uden et eneste problem. det tager noget tid at sætte op, og vejledningen er ikke for god, idag ville jeg nok bare lade dem montere den, da det vist kun var en 2500,- det kostede. men det er en kinalift det kan man nemt se, dog i den bedre ende af kinakvaliteten.

Kommentér på:
Opsætning af autolift i KBH

Annonce