{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folietech pas på folkens
  • #1   6. feb 2013 Hvor er John fra i landet?

• #2   6. feb 2013 måske i skulle tænke over at pris og kvalitet hænger sammen?

• #3   6. feb 2013 sys det er i orden at svindler og tyve bliver hængt ud....

Hvordan skal vi ellers vide hvem man ikke skal handle med ?

Det er jo set før at biler der er stjålet bliver oprettet på bg eller sat til salg på bg eller køber ville omregristrere men nu har han solgt bilen videre osv osv

• #4   6. feb 2013 ja ja men jeg beskytter helelr ikke tyven her! jeg er også på at tyve og svindlere bliver hængt ud!

men man kunne vel tænke sig om når det gælder pris og kvalitet og udførsel af arbejde

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   6. feb 2013 Han som jeg kan læse mig til fra sjælland/greve hvor han vidst har sin butik

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   6. feb 2013 Hans priser er jo dyre i forhold til han ikke bruger noget mærke folie?? en virksomhed som styleaudio er meget billigere og de bruger sikkert samme type

• #7   6. feb 2013 Hæng svinene ud

• #8   6. feb 2013 er jeg den eneste som ikke kan se det du linker til ?

• #10   21. feb 2013 Til Nicklas A

Du skriver "endnu en der er blevet snydt" ?!?!?! Jeg kender kun til EN kunde som har været utilfreds med noget af det vi har lavet og han skrev noget værre crap herinde for et halvt år siden.

Det var en bådejer der ville have folieret sin speedbåd. Kunden glemte bare at oplyse at den stod udenfor i en kold garage. Så da jeg ankom TIL FYN blev jeg noget lang i masken over at se at båden stod i et skur.. overfladetemperaturen på båden var 11 grader.. Jeg forklarede og viste kunden at det ikke kunne lade sig gøre grundet temperaturen. Han blev snot fornærmet over at der ikke kunne monteres noget folie den dag og skrev et indlæg herinde at "nu havde jeg jo lovet det og holdte ikke mit ord" SNYDER..

Tilbage til dit indlæg.. Det var da en mærkværdig beskyldning.. Du anklager at kvalitet og pris ikke hænger sammen..?? uforstående men pyt.. Hvor kender jeg dig fra..?? har du fået lavet et stykke arbejde hos os som du er utilfreds med ??

Jeg synes bestemt det er fint at vi kan informere hinanden om forskellige ting, råd og vejledning. Men at hænge folk ud uden form for grund er jeg bestemt ikke tilhænger af.. Så hvis det har noget på sig så lad mig høre fra dig NICKLAS A

Venlig hilsen `John fra www.folietech.dk

• #12   5. mar 2013 Hey Michael... vi har haft lidt knas med vores 70 nummer men skal nok sørge for at få sendt dit tilgodehavende

• #14   17. mar 2013 Dem som snyder og ikke betaler skal bare lægges ind på en hjemme side med navn og adresse så folk kan tjekke om man er en svindler eller ej.

Nu er jeg faldt over dette folietech flere gange og man finder meget ved bare at søge i google .

http://www.tyv.dk/default.asp

http://www.e-pages.dk/erhvervssektionen/120/27

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/vishaandvaerker.php?id=30321&kode=Craex5tk

• #15   17. mar 2013 http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/106316-svindler_fra_folietech?status=1

TIL DEM DER IKKE KUNNE SE LINKET SE HER OVERSTÅENDE LINK

• #16   17. mar 2013 Michael . fik du dit tilgodehavende.

• #17   17. mar 2013 Hvad skylder han. ?

vil du ha en masse oplysninger om ham selv private så sig til ..?

• Jørgen K
    Jørgen K Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #21   18. apr 2013 Jeg fik lavet min bil hos audiostyle. Flinke mennesker men folien gik op efter halvanden måned. Var forbi ham John der. Modtagelig fyr og fik lagt folie på bilen og fik en go pris. I dag 4 måneder senere er der ikke et sted hvor det gået op.
    Vi er 6 mennesker som har lavet biler hos ham. Ingen klage fra Hvidovre.

• #22   23. okt 2013 Syntes det er sjovt man hænger folk ud og især hvis man bruger deres navn i 2 forskellige virksomheder... john bliver lagt ud her som en snyder osv men hvordan kan det være for 2 firmaer? når det er en person i snakker om.... Ud fra at læse alt dette føler jeg at man prøver at ødelægge folietech når de i bund og grund udføre et godt stykke arbejde.

forstår at michael skriver herinde hvis han mener at have blevet snydt, men ikke jer andre. Jeg vil ikke bedømme nogen men ville selv ligge noget op hvis nogen ødelagde det for andre.

"Ham du aldrig ser men som er der" du ligger ting op hvor der intet står forket om folietech eller at der har gjort noget forkert.

Nicklas A ved ikke om hvilken problemer du har med folietech men har set du har skrevet flere gange om dem men tror du har andre private problemer med dem eller noget helt andet at du måske vil ødelægge dem og selv starte noget op men det skal jeg ikke kunne sige noget om....

MVH

AH

• #24   28. okt 2013 Nå oki

troede det var nogen som gerne ville ødelægge folkende bag folietech og at man derfor snakkede om noget som ikke passede.

VIlle jo sige det er jo ikke for sjov at folk kommer med store biler eller at samme person kommer, men det kunne jo være for at få en anden farve da det jo ikke koster alverden for det arbejde de laver.

Jeg er ikke her for at holde med nogen men for at folk ikke snakker om 1 person men 2 forskellige virksomheder og derfor skrev jeg eller kunne det være lige meget.

Men at hænge folk ud for at ødelægge dem herinde er jo ikke noget vi alle er super glade for.især hvis det handler om os selv. Men siger ikke vi skal have folk herinde hvis de ikke han finde ud af at gøre noget ordenligt og flere gange har snydt folk osv.

• #26   28. okt 2013 ja oki det har jeg ingen viden om men der er nogen som har skriver om 2 forskellige firmaer og navnet john ved ikke hvordan det kan lade sig gøre osv...

• #27   13. nov 2013 John og Co udfører en suverænt godt stykke arbejde HVER gang jeg er dernede.

Altid super behagelige og serviceminded...

10/10 Herfra

• Folietech Danmark
    Folietech Danmark Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 2 Svar: 29
    #28   6. aug 2014 Folietech har fået ny ejerkreds pr. d. 1. august 2014 !

Kære allesammen smiley

Vi kan se at der har været delte meninger omkring Folietech Danmark her på siden, og vil gerne informere alle omkring at Folietech Danmark pr. d. 1. august 2014 har fået ny ejerkreds.

Vi beklager naturligvis hvis nogen tidligere har haft dårlige erfaringer med Folietech, men den nye ejerkreds gør sit for at levere et kvalitetsarbejde hver gang.

I skal være velkommen til at besøge vores nye hjemmeside www.folietech.dk, hvor i bl.a. kan se vores priser, samt læse mere om vores produkt mv.

Skulle i have spørgsmål er i velkommen til at stille dem her, ringe til os eller kigge forbi vores forretning i Greve.

Hilsen
    Folietech Danmark

Kommentér på:
Folietech pas på folkens

Annonce