7.917 visninger
|
Oprettet:
Folietech pas på folkens {{forumTopicSubject}}
Ja der har været flere oplæg om dem men de er blevet slettet og her er endnu en trist person der er blevet snydt http://billedeupload.dk/?v=acBX1.png
Er en hurtig oprettet problem så min anden bruger ikke bliver slettet da nogle sikkert vil blive sure over det....
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 91
okt 2008
Følger: 57 Følgere: 49 Biler: 2 Emner: 903 Svar: 2.886
jan 2011
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 875
Hvordan skal vi ellers vide hvem man ikke skal handle med ?
Det er jo set før at biler der er stjålet bliver oprettet på bg eller sat til salg på bg eller køber ville omregristrere men nu har han solgt bilen videre osv osv
okt 2008
Følger: 57 Følgere: 49 Biler: 2 Emner: 903 Svar: 2.886
men man kunne vel tænke sig om når det gælder pris og kvalitet og udførsel af arbejde
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 6 Emner: 65 Svar: 504
mar 2006
Følger: 53 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 329 Svar: 1.428
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 28
Du skriver "endnu en der er blevet snydt" ?!?!?! Jeg kender kun til EN kunde som har været utilfreds med noget af det vi har lavet og han skrev noget værre crap herinde for et halvt år siden.
Det var en bådejer der ville have folieret sin speedbåd. Kunden glemte bare at oplyse at den stod udenfor i en kold garage. Så da jeg ankom TIL FYN blev jeg noget lang i masken over at se at båden stod i et skur.. overfladetemperaturen på båden var 11 grader.. Jeg forklarede og viste kunden at det ikke kunne lade sig gøre grundet temperaturen. Han blev snot fornærmet over at der ikke kunne monteres noget folie den dag og skrev et indlæg herinde at "nu havde jeg jo lovet det og holdte ikke mit ord" SNYDER..
Tilbage til dit indlæg.. Det var da en mærkværdig beskyldning.. Du anklager at kvalitet og pris ikke hænger sammen..?? uforstående men pyt.. Hvor kender jeg dig fra..?? har du fået lavet et stykke arbejde hos os som du er utilfreds med ??
Jeg synes bestemt det er fint at vi kan informere hinanden om forskellige ting, råd og vejledning. Men at hænge folk ud uden form for grund er jeg bestemt ikke tilhænger af.. Så hvis det har noget på sig så lad mig høre fra dig NICKLAS A
Venlig hilsen `John fra www.folietech.dk
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 28
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Svar: 3
Nu er jeg faldt over dette folietech flere gange og man finder meget ved bare at søge i google .
http://www.tyv.dk/default.asp
http://www.e-pages.dk/erhvervssektionen/120/27
http://www.anmeld-haandvaerker.dk/vishaandvaerker.php?id=30321&kode=Craex5tk
sep 2010
TIL DEM DER IKKE KUNNE SE LINKET SE HER OVERSTÅENDE LINK
mar 2006
Følger: 53 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 329 Svar: 1.428
sep 2010
vil du ha en masse oplysninger om ham selv private så sig til ..?
apr 2013
Følger: 1 Svar: 1
Vi er 6 mennesker som har lavet biler hos ham. Ingen klage fra Hvidovre.
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 512
forstår at michael skriver herinde hvis han mener at have blevet snydt, men ikke jer andre. Jeg vil ikke bedømme nogen men ville selv ligge noget op hvis nogen ødelagde det for andre.
"Ham du aldrig ser men som er der" du ligger ting op hvor der intet står forket om folietech eller at der har gjort noget forkert.
Nicklas A ved ikke om hvilken problemer du har med folietech men har set du har skrevet flere gange om dem men tror du har andre private problemer med dem eller noget helt andet at du måske vil ødelægge dem og selv starte noget op men det skal jeg ikke kunne sige noget om....
MVH
AH
mar 2007
troede det var nogen som gerne ville ødelægge folkende bag folietech og at man derfor snakkede om noget som ikke passede.
VIlle jo sige det er jo ikke for sjov at folk kommer med store biler eller at samme person kommer, men det kunne jo være for at få en anden farve da det jo ikke koster alverden for det arbejde de laver.
Jeg er ikke her for at holde med nogen men for at folk ikke snakker om 1 person men 2 forskellige virksomheder og derfor skrev jeg eller kunne det være lige meget.
Men at hænge folk ud for at ødelægge dem herinde er jo ikke noget vi alle er super glade for.især hvis det handler om os selv. Men siger ikke vi skal have folk herinde hvis de ikke han finde ud af at gøre noget ordenligt og flere gange har snydt folk osv.
mar 2007
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 4 Svar: 11
Altid super behagelige og serviceminded...
10/10 Herfra
apr 2012
Følger: 2 Svar: 29
Kære allesammen
Vi kan se at der har været delte meninger omkring Folietech Danmark her på siden, og vil gerne informere alle omkring at Folietech Danmark pr. d. 1. august 2014 har fået ny ejerkreds.
Vi beklager naturligvis hvis nogen tidligere har haft dårlige erfaringer med Folietech, men den nye ejerkreds gør sit for at levere et kvalitetsarbejde hver gang.
I skal være velkommen til at besøge vores nye hjemmeside www.folietech.dk, hvor i bl.a. kan se vores priser, samt læse mere om vores produkt mv.
Skulle i have spørgsmål er i velkommen til at stille dem her, ringe til os eller kigge forbi vores forretning i Greve.
Hilsen
Folietech Danmark
Folietech pas på folkens