{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvejer BMW - godt eller skidt?
  • #1   8. feb 2013 Kommer da helt an på hvilken BMW der er snakke om, de nyere BMW'ere er sku lækre kørermaskiner.

• Anders S
    Anders S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 84
    #3   8. feb 2013 BMW er ikke dyrere en så meget andet, til gengæld er det topkvalitet og teknologi.
    Køb en der er passet med service fra ny, og du vil aldrig fortryde og du vil aldrig køre i andet igen. (Taler af erfaring)
    mvh. Anders

• #4   8. feb 2013 EBay i Tyskland, schmiedmann og koed har meget fair reservedelspriser. Der er solgt rigtig mange af stort ser alle BMW modeller så der er et kæmpe marked for dele. Derved holdes prisen nede grundet den store tilgængelighed af dele og konkurrence. Som nævnt er der 2 store forhandlere i Danmark der kun sælger BMW dele, og det vidner lidt om hvor stort markedet er.

Jeg har godt nok kun tilbagelagt ca 20.000km i bmw'er men har aldrig haft problemer med andet end sliddele.

Påstanden om det er dyrt at køre BMW passer vidst kun på forsikring og brændstof smiley

• #5   8. feb 2013 jeg har to bmwer lige pt.. og jeg har aldrig fortrudt det.. jeg det sjældent der skal laves noget på dem jeg har har.. og når jeg har fået noget lavet har det ikke kostet mere end når der skal laves noget på kærestens Toyota.. motoren i bmw holder også rigtig godt og kan køre mange km hvis man behandler dem ordenligt.. så kan ikke se hvorfor folk siger nej nej nej?

• #6   8. feb 2013 kommer jo an på model har selv en e39 528ia bliver sq ikk meget bedre

• #7   8. feb 2013 Køre E30 4dørs 325i Uhhh en lækker vogn har det meste udstyr og Go for it BMW så køre det for dig smiley

• #8   8. feb 2013 Der findes 2 gode hjemmesider her i danmark der sælger dele til bmw og nej det er ikke dyrere at eje en bmw end så meget andet. Bare lidt sjovere smiley

koed.dk
    schmiedmann.dk

• #9   8. feb 2013 dele på ebay er så meget billiger end i dk ledte efter en m5 sæt til min dk pris ca5000 pris på ebay dkk 3000 for det samme sæt og det gælder bare alle dele til dem .. så nej de er ikk dyre at holde igang

• #10   8. feb 2013 BMW dele er billige i forhold til andre bilmærker. Jeg har rullet 108000 km i min 13 år gamle E46 og har kun skiftet sliddele ud.

• #11   8. feb 2013
    Hvis du køber en nyere BMW går der lang tid før du skal bruge dele til den.! Kun dæk, bremser og olie. Og originale dele til BMW er ret billige.

Kommentér på:
overvejer BMW - godt eller skidt?

Annonce