{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ved og købe en passat 1,8 t
  • #1   10. feb 2013 Rust i bagklap. Det er en stabil motor så længe den ikke er kørt af en på 18 ha smiley

  • #2   10. feb 2013 ja tjek den godt igennem, det er jo ved at være en gammel spand smiley

  • #3   10. feb 2013 Tjek om alt el virker!

  • #4   10. feb 2013 Rust i taget ved forrude og ellers det meste den er jo ikke ny mere:)

  • #5   10. feb 2013 Bærearmene, tjek dem GODT igennem. Centrallåsen kan drille på 3B'erne.
    Tjek om der er nogle 'døde' områder når du kører. De kan have et problem med oliesien stopper til og turboen kokser når der ikke blive brugt fuldsyntetisk olie. Rust i forskærmene er også ret udbredt på dem, det med rust i bagklap er vist mere på stationcar modellerne.
    Desuden så tjek alle gummislangerne og se om de er møre. det er jo trods alt en gammel bil smiley


  • #6   10. feb 2013 der en ældre mand som har den minuset er bare han ikke har passet så godt på lakken da klarlakken bobler lidt om på hjelmen men har ikke prøve kørt den men går rigtig fint i motor men er bærearmen et problem på dem da smiley

  • #7   10. feb 2013 Bærearmene er som sådan ikke et problem, men de bliver hurtigt slidte i forhold til på andre biler. Især hvis du kører med store og brede fælge, så skal de skiftes lidt oftere. Det tager ikke specielt lang tid at skifte dem hvis man har prøvet det før, første gang kan det dog godt tage noget tid. Jeg brugte en weekend på at skifte bærearmene, styrekugler, stabilisatorled og så også lige en enkelt trækaksel smiley

    En 3B har i øvrigt også 4 bærearme i hver side smiley


  • #8   10. feb 2013 Bærearme og kødben holder i få år, specielt hvis du køre store fælge og sænker dem så er det nærmest hvert år de skal skiftes, turboen går ved 200.000 km,tjek alt el, tjek tikken fra ventilløfterne ved at lade bilen trække på kold olie, tjek den trækker rent som den skal, prøv nogen flere inden du køber denne skud kansammen ligne dem! Det er en gammelbil, som tit går i stykker, har selv haft en og fortryder det Big time!

  • #9   10. feb 2013 det med turboen kan jeg tjek og der er slør i møllen vel eller hvad smiley holder de virkelig ikke længere hbad vis de kører med power bøsninger eller hvad det nu hedder smiley

Kommentér på:
er ved og købe en passat 1,8 t

Annonce