{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet Lacetti
  • #1   12. feb 2013 hvorfor skal du købe sådan en

• #2   12. feb 2013 1.6 den køre fint.. Arbejder med chevrolet til hverdag, men jeg syntes at den hænger lidt i tiden.. Den ser lidt gammeldags ud, inden i smiley
    men den køre fint smiley ikke nogen racervogn.

• #3   12. feb 2013 jeg har selv kigge på den og købt en nubira istedet for og det var et valg jeg fortrød jeg. hvis jeg skal være helt ærlig så syndes jeg det er noget billigt lort man skal holde sig fra bare min mening..

• #4   12. feb 2013 Det er fine biler til prisen og okay pæn model,
    Syntes ikke de fejler voldsom meget, en 1,8 cdx var vel at anbefale, 1,4-1,6 16v kan godt hænge i ventil stammer pga. Sod og melde fejl på udsættere

• #5   12. feb 2013 ...

• #6   12. feb 2013 Hvis du er seriøs og intr. I en velholdt 5 dørs lacetti, har jeg en der er taget i bytte du kan købe engros til go pris, org. Metal/lys blå med service osv. Billeder og pris kan sendes

• #7   12. feb 2013 Vi har haft en 2,0 16v turbo diesel den er noget tørstig og som sagt stiv og gammel dags inden i sæderne er som en bil fra 80'erne dårlig køber ikke en igen

• #8   12. feb 2013 1,6'erne er noget skod, de skal alle have skiftet udstødningsventiler... Chevrolet har lavet en ny type udstødningsventiler så de ikke fejltænder igen. Fejlkode P0300.

Og hvis bilen løftes på lift, kan de sætte sig i alle støddæmpere så den er stenhård bagefter.

• #9   12. feb 2013 Der kører ikke ret mange Chevrolet'er runde med de ventiler mere. og det er generelt kun et problem med folk der kun kører bykørsel. det med støddæmperne KAN ske. men der er ikke ret mange tilfælde i danmark. Bilen er billig. fejler ikke ret meget men kører jo også med gammel teknologi. den ser skrapet ud indvendigt. men syntes det er en fin bil til prisen.

• #10   12. feb 2013 Det er en Deawoo ! Så no go

• #11   12. feb 2013 de gamle har en 1.8'er (opel motor)
    de er da glade for den..

følgende problemmer har de haft med den:
    2 gange på nogle år er det sket at positionslygter og baglygter ikke slukker
    lambdasonde defekt
    forreste døre hænger..

og den bil har de så haft i 6 år mener jeg.. smiley

men det er squ heller ingen racket.. smiley jeg hader personligt at køre i den.. smiley men nu jeg os vant til en lav og hård japser.. smiley ikk for meget komfort til mig. smiley

• #12   13. feb 2013 Det er hvis lidt meget og kalde det en opel motor, den er måske lavet efter tegningerne af en opel motor. De ser ens ud, men kigger man nermer på dem er det meget tydlig de ikke er laver på samme fabrik en efter samme standarter. De køre heller ikke med samme styring eller sensore op motoren.

• #13   2. mar 2013 Hvornår fanden har Chevrolet, kørt med opel motorere, fætterguf?

Kommentér på:
Chevrolet Lacetti

Annonce