{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.742 visninger | Oprettet:

Op med tegnebogen..At betale 600 Millioner kroner i bøder.... {{forumTopicSubject}}

Sgu bare fedt at ham Morten Botgård har hævet overlæggeren endnu en gang.
Efter at have pålagt Politiet at opkræve minimum 200 millioner i færdselsbøder i 2012, har han nu hævet beløbet der SKAL opkræves til 600 millioner kroner.
Men, men de røde fattes jo altid penge, så må vi jo bare endnu engang spytte i kassen. Og ja nu regner jeg jo bestemt med , at alle dem med glorier her inde komenterer at man jo bare kan følge loven.
Men nu er det blevet så groft , at selv politiet har fået nok.
De skal lægge på lur tidligt om morgenen og skrive cyklister der laver de mindste fejl, alle forselser skal udløse bøder, selv dem der normalt ville udløse en hævet pegefinger, hvis en billist bliver stoppet for feks. At køre 10km for stærkt + uden sele + en nummerplade pære der er gået + revne i forrude, ja så skal politiet nu skrive 4 sager, 1500kr for hastighed - 1500kr for selen - 1000kr for pæren - 1000kr for revnen i ruden altså total set 5000kr og 4 rapporter,bare for at skulle nå deres måltal.
Det er sgu da godt nok rystende.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Op med tegnebogen..At betale 600 Millioner kroner i bøder....
  • #2   14. feb 2013 Jamen....jamen . Du får da lige en stor glorie herfra og hils lige din kammi Botgård, næste gang du er til parti møde

• #5   14. feb 2013 Jacob...
    Det har intet med sikkerhed eller at politiet skal have lov til at passe deres arbejde ..

Politiet har sgu selv fået nok nu, de vil ikke være dem der bare skal inddrive deres skjulte skatter....
    De er sat på vejene til at højne sikkerheden ikke at skulle opfylde måltal, der kun har til formål at fungere som pengemaskiner

• #7   14. feb 2013 Jeg har aldrig fået en bøde af en betjent i de 11 år jeg har haft kortet, kun fotofælder og p-bøder, så det MÅ altså kunne lade sig gøre. Men det ændrer ikke på hvor fucked det er, at vi skal betale for Dovne Robert og Fattig Karina. Lav nu bare den fucking kropsfedtprocentafgift jeg hele tiden har efterlyst! Så skal i så de offentlige udgifter dratte i bund.

• #9   14. feb 2013 Doktor x
    Det er også det et flertal af betjente forstår ved at give unge mennesker en bedre opdragelse i trafikken , man kommer længere med dialog, end bare stænge bøder ud til højre og venstre....

• #10   14. feb 2013 hvad pudser man sin glorie med? kan sgu ikke få den helt blank....

man er jo selv herre over sin kørsel og man er selv ansvarlig for at ens bil er lovlig.
    får jeg en bøde så er det sgu nok min egen skyld.
    men ja stramningerne har absolut INTET at gøre med trafiksikkerheden og kan sgu godt forstå at betjentene er imod det.
    syntes efterhånden vi betaler for meget til staten og hvor fanden bliver pengene af?
    jo mere vi betaler, desto mere sparer de

• #11   14. feb 2013 Muligt at få et link til artiklen? smiley
    Synes det er utroligt de mener at man sådan uden videre kan budgettere bøder...

• #12   14. feb 2013 Jacob.r
    Undskylder på forhånd for mit sprog, men du er sgu da helt ude i hampen, enten er du født 50 år for sent og i et forkert land, ellers må det være fordi du prøver at køre tråden i sænk, for du kan sgu da ikke alvorligt mene det du skriver ???

• #15   14. feb 2013 Der har lige været forespørgelses debat i folketinget , hvor Morten Botgård var indkaldt, men efter at have spurgt til det samme i over en time, kom han som sædvaneligt med den samme kommentar. Vi har et godt politi og de gør deres job udemærket og undveg så at svare på politiets egen kritik af måltal og stigning fra 200 mil til 600 mil
    Men han bliver indkaldt på ny, da de ikke fik svar

• #16   14. feb 2013 Jacob.R
    Nu er jeg ung, er kun lige rundet de 50 år og har brugt flere år af mit liv, på at få ræs væk fra offentlige veje og sat til utallige møder med politiet og politikere.
    Og tro mig når jeg siger at det kun er en skjult skatte forhøjelse.
    Det mener selv politiet og ikke røde politikere der står og mangler pengene

• #17   14. feb 2013 Doktor x
    Min gennerelle opfattelse af ordensmagten er at, hvis du møder dem med respekt, så får du respekt retur

• #19   14. feb 2013 Ja, vi andre vil vel også gerne respekteres når vi er på job, uanset hvad man beskæftiger sig med

• #21   14. feb 2013 har selv prøvet at blive stoppet af 2 betjente i civil bil kl 1 om natten, de ligger og presser en til at køre hurtigere, samt kører de uden lys i venstre forlygte!

• #22   14. feb 2013 Hvis folk nu gik deres biler efter en gang i mellem og fik rettede de fejl og mangler der var på dem, så ville der ikke kommer flere penge i kassen på dem måde.

Men hvor tit oplever man ikke en bil, som mangler lys i en lygte pga. en sprunget pære. Ja vist er der nogle hvor det lige er sket som nok er på vej hjem for at skifte den, men det er nok så lille en procentdel, da det er besværligt og bilen skal alligevel snart til service om 5.000km hvorfor så gøre det selv og bla bla bla.

Man lær jo også når man tager kortet er man er forpligtet til at tjekke alt lyset inden kørsel, så der er jo ingen undskyldning for ikke at vide det.
    Tjekker selv mit lys ugentligt da jeg gerne vil se på vejen, men opdager altid hvis jeg har en sprunget pære da man kan se det.

Hastigheden er jo også noget alle kender og der er skiltning hvis den er andet end normal, så der kan umuligt være nogle der bliver overrasket over den. Vælger man at køre for stærkt så ved man jo også der kan være konsekvenser, at det bliver dyrere at overtræde er jo for at få folk til at makke ret. Næppe noget man kan græde over.

Så man bestemmer jo selv hvor meget man vil spytte i statskassen på den konto. Så jo flere der holder sig på måtten jo færre penge.

Jeg er ikke selv hellig, men jeg giver ikke andre skylden når jeg dummer mig. =)

• #23   14. feb 2013 ja okay smiley

• #24   14. feb 2013 Hvis alle begyndte at opføre sig som små engle og aldrig fik en bøde, så ville der jo blot blive lagt ekstra afgifter og skatter. Pengene skal de nok inddrage på den ene eller anden måde smiley

• #25   14. feb 2013 Kasper E.

Så kan jeg jo godt lukke tråden, du har fattet hvad der er humlen i hele sagen...

Ikke som alle de selvudnævnte engle der har underholdt i tråden i de sidste 4 - 5 tråde.
    Enten læser de ikke det der står ellers er jeg bange for at de ikke forstår hvad der står/menes med tråden og grunden til stigningen i måltal og indtægter fra 200mil i 2012. Og 600mil. I 2013

• #26   14. feb 2013 jeg gider ikke danmark længere. Når ungerne bliver lidt større rejser vi sgu.

• #30   14. feb 2013 De 600 mil. Skal jo ikke bruges til at højne sikkerheden i trafikken, men indgå i fælles-kassen til alle de rødes uduelige tiltag....
    Altså en åbenlys ekstra skat der bliver pålagt hr. Og fru Danmark.... Længere er den desværre ikke

• #36   14. feb 2013 Jacob R...
    Som jeg skrev tidligere så mente jeg du var helt ude i hampen,
    Kan nu konstatere at du bliver der ude...
    Det er sgu da ikke færdselsloven jeg er utilfreds med.
    Og jeg kører rundt i det ganske land som sælger, jeg kører noget der ligner 80 til 100.000 km om året på job og privat og har gjort det i 32år nu.
    Jeg er da ikke sluppet uden bøder på omkring 2 millioner kilometer , men ikke ret mange af slaksen... 7 -9 - 13. Så uden at have lavet uheld.....

• #37   14. feb 2013 Politiet er jo heller ikke utilfredse med at de skal køre rundt ude i trafikken og udskrive bøder til dem der ikke overholder loven, de er utilfredse med at de har fået nye måltal der gør at de skal ligge på lur, feks. I gågaden kl.07.00 om morgenen og snuppe et par cyklister i en ellers tom gade, bare for at nå deres nye måltal og de 600 mil. Kr
    Der er jo også en grund til at der lige er indkøbt 75 nye fotovogne, så der nu er ca. 100stk. Af til dato politiets største pengemaskine....

• #38   14. feb 2013 Tror stadig ikke helt du forstår det Jacob.. Nej det kan godt være at det ikke er jordens undergang hvis de ikke når det, men det de ikke når at indkræve, vil stå som underskud, da pengene jo allerede er budgetteret væk til det samlede regnskab.

• #39   14. feb 2013 Det er jo slet ikke det jeg mener? Synes det er forrykt at man budgetterer bøder ind i det samlede regnskab, da man aldrig ved hvor meget det vil indbringe..
    Bøder burde slet ikke være med i budgettet, men i stedet være en bonus, som man kunne bruge på at forbedre vores vejnet.

• #40   15. feb 2013 Jeg fik en bøde for et manglende nummer plade lys for et par uger siden på en parkeringsplads tror bare det bliver en penge maskine for rød blok de har budgetteret bøder for så mange millioner syntes ikke det er iorden at regne med at folk ikke overholder loven...

Kommentér på:
Op med tegnebogen..At betale 600 Millioner kroner i bøder....

Annonce