{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Kabine stjålet {{forumTopicSubject}}

Efter som politiet kun kan sende et brev med at jeg har lavet en anmeldelse, søger jeg nu hjælp hos jer. Håber i gider at dele den ud til venner og bekendte. Der blev lavet indbrud i min BMW mellem 17-02-2013 16.15 og 18-02-2013 10.00. bilen holdt på inden låst parkeringsplads ved Århus Tech Hasselager Allé 2 8260 Viby J.

Følgende er taget.
Alle sæderne. Dør beklædning. Rat. Gearknop. Speedometer. Sidelister og div.

Oplysninger kan gives på 27217033.
Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabine stjålet
  • #1   18. feb 2013 Det er godt nok flabet.

• #2   18. feb 2013 Jeg håber stadig på at fange nogen i gang med sådan en gerning. Jeg garantere for at jeg banker dem gule og blå, med den nærmeste kæp jeg kan finde.

• #3   18. feb 2013 Ring lige først så gir jeg en hjælpende hånd.

• #4   18. feb 2013 Få lukket de fucking grænser, så kan det være at man kan ha sine ting i fred?
    Kriminaliteten stiger og vi ligger højest i norden, det tror da fanden når vi lader
    "fordøren" stå åben og der er frit valg på alle hylder??
    De pisser i bukserne af grin i udlandet over danmark, at vi er så dumme..
    Og hvad hjælper det at smide folk ud af danmark pga kriminalitet, når de bare kan vende tilbage over den åbne grænse???
    SÅ VÅGN DOG OP DK!!!

• #5   18. feb 2013 Hvis de bli'r taget, eller han bli'r taget, vedkommende som har gjort det - Så synes jeg du sku' binde ham fast til din bil, og så ellers tape ham fast til et sæde, og ellers køre en tur på motorvejen - Så tror jeg ikke han stjæler fra dig igen!

• #6   18. feb 2013 hmm læste lige om en anden bmw stjålet i århus igår el foregårs.. mon ik det hænger sammen mons tro

• #7   18. feb 2013 Det er nok en eller anden abe ude fra gellerup.. ud og se om de står og skruer ny kabine i..

• #8   18. feb 2013 hvis den har holdt låst inde .. så skal der vel bare søges blandt dem der har adgang / nøgle . med mindre noget låse osv er brudt indtil hvor bilen holdte ..

Men at strisserne så nok ikk gider gøre en skid ved det.

Men det kører vel rundt i en sur Jalla bmw i Bispehavel eller ligende nu..

• #9   18. feb 2013 Den er nok lagt på hylden hos en ophugger i polen, håber du får fat i dem og din kabine

• #10   18. feb 2013 Tak. er der nogle der ligger inde med et billigt sports sæde og rat. så den kan komme ud og køre igen.

• Resen
    Resen Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 37
    #11   18. feb 2013 Ja ellers kommer det nok tilsalg herinde. Chefen faldt lige over en masse fælge herinde i sidste uge som var forsvundet ved et indbrud hos skoda. Han kunne endda udpege adressen ud fra de billeder der lå herinde så det var meget nemt for politiet.

• #12   18. feb 2013 Rystende....osse at se politiet udtale sig i station 2 om at de lige skal undersøge om DNA-vand kan bruges i Danmark....ja undskyld hvis det kan få indbrud til at falde med 74% i England, mon så ikke det bare var om at få fingeren ud og lave et register så man kan mærke sine ting op.....amatørpoliti vi er udstyret med i det her kongerige.

Kommentér på:
Kabine stjålet

Annonce