{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

ide´er til anden bil. {{forumTopicSubject}}

ja mangler idere til en ny vogn.

kigger meget bredt.
BMW E46 E39
Peugeot 406 2.0HDI D9
Honda Accord VI (2000 og frem.)
Toyota Celica T18-20 Turbo
Grande punto multijet (hvordan er de og kan de holde til at blive chippet er Diesel motoren bedre.?)
Renualt Clio 1.5dci (kan den holde til chipning?)

Køre 40-45.000km om året.
bilen skal være drifsikker (mener ikke VAG.levere dette)
gerne med turbo. og gener kunne køre langt på literen
fartpilot. aircon/klima. højtejusterbart ret. gode sæder.
om det er automatgear eller manuel er ligegyldigt

hvad er jeres bud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ide´er til anden bil.
  • #1   18. feb 2013 bmw 530d 525d 520d
    en af de tre så er du rigtig godt kørende, specielt med det antal km du køre om året

• #2   18. feb 2013 Ketil

Du plejer at have så mange godt råd til andre nå de skal vælge bil så hvordan kan du selv være i tvivl

og hvordan skulle vi så kunne hjælpe dig

jeg kan kun gætte hvilken bil det IKKE bliver og det er en V.A.G 2.0 TDI med DSG gear

• #3   18. feb 2013 Andreas ! +1

• #4   18. feb 2013 andreas
    ja det kommer sku også bag på mig.
    en 2.0 tdi pd´er kommer jeg ALDRIGtil at eje det har jeg sku ikke råd til
    golf 2 og 3 er også udelukket

spøg enlig kun fordi jeg mangler ide´er til hvad jeg skal prøve.
    skal skifte om 1 års tid. men rart at havde prøvet de forskellige biler. og besluttet sig for en eller 2 modeller og så læse op på dem ang. fejl. osv.

• #5   18. feb 2013 Kan sletikke se at din elskede stjerne er med i listen ketil? Hvad er nu det..? smiley

• #6   18. feb 2013 en W203 eller W211 er også en mulighed. men et godt eksemplar koster en del.

• #7   18. feb 2013 Hvis det skal være en 406'er, så gå efter en med lavt km-tal. Det er en rigtig god bil, men når de runder en 400k km, begynder de at være lidt småtrætte.

Hvis du kører meget på motorvej, ville jeg måske overveje en 406 2.2HDi i stedet - den har altså lige de kræfter en 2.0'er mangler. 2.2'eren skal selvfølgelig også chippes smiley
    Dog, de er noget dyrere i dele og går lidt kortere literen, men sådan en 406 TS-HDi er altså bare virkelig dejlig!

• #8   18. feb 2013 Har en kollega, der har haft sådan en grande-punto - det var en dyr fornøjelse.

• #9   18. feb 2013 lars l
    ja har bare hørt 2.2´eren sku havde svagt topstykke.
    og skifter jeg til 406 ville det være inden længe. har fundet en med lav km stand den rigtige farve og udstyr. (dog mangler fartpiloten) har før kørt en 2.0hdi med over 200hk og den gik sindsygt godt. og en lille chip til en 110hk version så køre den utroligt lækkert...

skide svært at vælge nå man stadig er en drengerøv med fornuft.
    for ville jo gerne S500 eller 750i men med de km og min løn så ville må det vente.. ;P

• #10   18. feb 2013 ja men hedder de d istedet for tds så skal man lige smide 50.000mere som minimum... har de sidste par år kørt de km, har mine Carina E corolla E9 GSI. Mercedes 190 2,0 og nu Vectra B 1.6 kunne klare det fint så bare jeg kommer over 15km/l ville det være en forbedring. men er 5serien ikke kanont dyr i grøn ejer afgift.
    er nærig. gider ikke smide 10000kr om året i afgifter til staten. smiley

• #11   18. feb 2013 De fleste E39'ere med dieselmotor er dyre i vægafgift. Den eneste der er til at betale, er en 520D med manuel gearkasse. Den koster lige under 7000 kr.

Med det sagt vil jeg stadig mene, at det er den mest komfortable bil, du selv har foreslået.

Jeg har selv haft en 523i og har på nuværende tidspunkt en 530iA. De kører simpelthen bare fantastisk, men det er bestemt ikke billigt! finder man en der er produceret før den grønne afgift trådte i kraft, sparer man lidt på den regning, men driftsregnskabet er stadig i den høje ende!

• #12   18. feb 2013 ja hælder ogås mest til 520D men så viljeg heller ned i en 3 serie.klare den bare 13.5km/l eller over et det acceptabelt.

syrt W202 rustede så meget ellers ville den også være med i valgmulighederne

• #13   18. feb 2013 Hold dig fra Renault.

Har du overvejet en Volvo s60 D med 163hk, den går snildt 16-19km/l med manueltgear. Og så kører sådan en bare for evigt, og komforten er 100% bedre end VW lige som holdbarheden.
    Det kan godt være den er lidt morfar, men den kører sindsygt godt og stabilt.

• #14   18. feb 2013 Ja, sådan en 320D med 150 hk er også lækker. De er dog stadig lidt pebrede.
    Hvad er dit budget?

• #15   18. feb 2013 http://www.dba.dk/volvo-s60-24-d5-2001-km/id-500461536/
    Super lækker vogn, massere af dejligt udstyr.. Syntes du skal tage ud og prøve en inden du afviser Volvo.

• #16   19. feb 2013 budget. ja svært at sige men helst under 100.000. da jeg for de penge kan få en helt ny øko bil som køre langt på literen. billig i afgift osv.
    den pug jeg har kig på er til 35000. jo dyre bilen er jo længer tid skal jeg spare...

Bay
    hvofor skal jeg holde mig fra renualt. ? en fransk fordom eller kan du komme med nogle gode grunde?

volvo kunne måske være noget.men ved en S60 er dyr i afgift.. min kamis far har en jeg har lånt nogle gange.

Kommentér på:
ide´er til anden bil.

Annonce