{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Tyveri {{forumTopicSubject}}

Hej nu har jeg og konen så lige været til koncert inde i århus og kommer så ud til vores og opdager så til vores store overraskelse at der kraft helvede er nogle fucking bøsse pik suttere som har stjåldet vores fucking forlygter. Ik anlæg ik gps eller hrle bilfn men vores forlygter hvad fuck sker der for det.
Hvem fuck er så snor åndsvage at stjæle sådan noget ??? I guder hvor synker nogle folk dog bare dybt ned i lortet.
Håbet kraftedeme at deres pikke falder af og de kommer til at miste alt hvad de har kært fuck fuck fuck


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri
  • #1   24. feb 2013 Flot sprog.... og så fik vi lige konstateret at bøsser er tyveknægte eller?

  • #2   24. feb 2013 kunne de så ikke bare have taget baglygterne, så man kunne se noget

  • #3   24. feb 2013 fuck hvor nederen, men vil godt nok lige pudse brillerne en ekstra gang hvis jeg så min bil uden forlygter pluslig på den måde

  • #4   24. feb 2013 Kæft det surt !
    Der er desværre små sølle ærgelige tabere, der aldrig lære forskellen på dit og mit..



  • #5   24. feb 2013 Glæder mig til at se dit ansigt den dag dine børn kommer hjem fra skole: far, de der fucking bøsse piksuttere stjal sadlen fra min fucking cykel, ikk cykel computeren, ikk hele cyklen men sadlen hva fuck sker det for det, hvem fuck er så åndssvage at stjæle sådan noget? Håber fandeme deres pikke falder af og de mister alt de har kært, fuck fuck fuck!

  • #6   24. feb 2013 Er sikker på du ville være pænt meget mere negativ hvis det var hele bilen som manglede og kun forlygterne som lå der..

  • Valbon C
    Valbon C Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 174
    #7   24. feb 2013 Surt at de er blevet stjålet. Dog kunne teksten være skåret ned til 4 linjer.

  • #8   24. feb 2013 Så har du vel ikke kørt hjem i bilen, men derimod bestilt en autotransport til at få den hjem på nu da forlygterne er væk?...

  • #9   24. feb 2013 Så må du jo oprette en købs annonce frem for at brokke dig her

    Og med det sprog du føre så er det sikkert nogle du før har snakket med der har nappet dem


  • Zidan B
    Zidan B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 12
    #10   24. feb 2013 lol

  • #11   24. feb 2013 De der Dayline lygter er også total moderne

  • #12   24. feb 2013 Surt. Men nu kender jeg flere bøsser, og de er faktisk nogle meget dejlige mennesker der aldrig kunne finde på at stjæle.

  • #13   24. feb 2013 Så hellere hele bilen det kan jeg forholde mig til og ja bliver sgu gal og nej ville ikke sætte nogle i bås så beklager dem jeg har stødt vil sgu bare have lov til at være sur og tvær og brokke mig og jo han skal endelig vise sig her må han gerne

  • #14   24. feb 2013 Forstår jeg skam godt. Har de haft adgang til kabinen, siden de kunne få lygterne ud?

  • #15   24. feb 2013 Også det jeg tænkte. Lygterne er vel skruet fast et sted i motorrummet? Men fandme træls, føler med dig.

  • #16   24. feb 2013 Åbne grænser , skide POLAKER

  • #17   24. feb 2013 hvad nu hvis det er kvinder ?


  • #18   24. feb 2013 Jeg havde gået ligeså meget amok som dig og havde nok skrevet på samme måde.

    Til mange af jer andre, manden er blevet bestjålet og i finder det sjovt at være provokerende ? Hans sprog er en ting men man må gerne tænke sig lidt om før man puster til ilden i sådan en situation, det er da mega irriterende at blive bestjålet. Tænk før i skriver, manden er jo bare sur og frustreret, men hvad er jeres undskyldning ?


  • #19   24. feb 2013 folk stjåler med arme og ben . for omkring en måned siden stjal de et klartglas blinklys til min mercedes c klasse.. helt ærligt 499kr. og forlygter hos dig.. svigermor har også lige fået stjålet de sorte tagrende lister på taget.. jesus folk synker lavt i dk for tiden

  • #20   24. feb 2013 der er jo finans krise smiley


  • #21   24. feb 2013 Hahaha.... Føler du dig mere maskulin når du snakker sådan... Ærgeligt for dig med dine lygter men helt ærligt....du lyder næsten som en nuggi man siger imod....

  • #22   24. feb 2013 Karsten F
    Jeg har tænkt inden jeg skrev, og skrev gerne det samme igen.
    Det er vist mere en man kan påstå du og trådstarter har gjort.

    Det du skriver er at alle skal tager hensyn til at trådstarter har en kort lunte og smilende se til et indlæg i denne kaliber så han kan få det bedre?
    Næ du, jeg føler mig overbevist om at nogen kunne lære at gå en tur og tænke på om ikke der kunne ske værre ting end at få stjålet nogle forlygter, selvom det naturligvis er irriterende.
    Jeg har ikke svært ved at forstille mig trådstarters reaktion hvis de havde stjålet andet...

    Trådstarter tager tydeligvis kritikken til sig og har lavet et fint indlæg hvor han tydeligvis er ærgelig over sit sprogbrug, men står ved budskabets reelle mening. Fair nok...

    Karsten.. Hvad er det helt præcis du vil have der skal undskyldes for?


  • #23   24. feb 2013 Sjovt at det skal blive gjort til en debat om sprogbrug.
    Jeg siger selfølgelig ikke at det er en bøsse mand kvinde dansker eller vesterlænding, jeg bliver naturligvis pisse ærgelig over hændelses forløbet,
    Jeg kan forholde mig til at få stjåldet sin bil så får du en forsikrings sum og kan købe en anden vogn.
    Men nu ligger landet imidlertidigt så sådan er min selvrissiko er højere end prisen på et sæt lygter så må punge ud af egen lomme, og syntes jeg er en smugle træls samt at jeg snart har brugt en god månede på at klargøre bilen til syn.
    Som nu er om en lille månede og faktisk var blevet færdig med bilen,
    Så syntes jeg det er tæmmeligt surt når vi er så afhængige af vores bil som vi er med små børn og jeg langt på job og ikke har andre transport muligheder, da jeg arbejder om natten.
    Og har mit sprogbrug stødt nogle ved at sige noget i vrede så håber jeg misanten at i kan tage imod min uforbeholdne undskyldning ja selv tyven sorry skal jo ik støde nogle.
    Sæt nu han hellere vil betegnes som en bandit eller fattig og gjorde det af nød.
    Og jo vi kan da sagtens selv se det sjove i det og er også hodt selv klar over at vi ikke får lygterne igen. Syntes blot at det er træls


  • #24   24. feb 2013 nu er det jo ret svært at stjæle moderne biler så mon ikke dem der stjæler tager hvad de kan, når nu en bil som din har startspærre og alt mulig??

  • #25   24. feb 2013 Henrik s, nu mener jeg jo at have tænkt rigeligt før jeg skrev men tager da gerne imod konstruktiv kritik så hvis du vil fortælle mig hvorfor du mener jeg ikke har tænkt før jeg skrev så kan det være jeg kan bruge din mening til noget positivt.

    Siger ikke man behøver at se smilende til indlægget men man behøver ikke være flabet eller provokerende, det er jo muligt at ignorere indlægget og derved ikke bidrage til at mandens dag bliver mere træls.

    Det er jo så bare min holdning. Et eller andet sted håber jeg at de folk der sidder og er provo på nettet de af og til osse er det IRL så de kan finde ud af det ikke altid kan betale sig at være sådan.


Kommentér på:
Tyveri

Annonce