{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Bedømmelses fordeling?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg vil lige komme af med lidt tryk her, og ville høre om andre deler min mening.

Jeg sidder og kigger profiler igennem, samt kommentare på biler osv.

Er jeg den eneste som synes at det er fuldstændig hen i hegnet at hvis man giver en høj, så skal man have en tilbage?
Folk fisker jo for vildt efter stemmerne. Og smider jeg en lav eller en middel forfi jeg synes bilen er det værd så skal jeg svines til og jeg er en klam idiot osv.

Hvorfor fanden er bedømmelses systemet her overhovedet?!?!
Kan man nu ikke stemme fair?!

Hvis jeg nu får en lav eller en middel så tager jeg det sku da som konstruktiv kritik..

Mvh Martin C

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedømmelses fordeling?!
  • #1   24. feb 2013 Kan godt se hvad du mener, og har tit samme tanke!
    - Jeg gi'r dog gerne en "høj" tilbage hvis jeg har modtaget en.. Mest af alt for at være flink, men 90% af gangene fordi jeg faktisk synes bilen fortjener en "Høj". smiley

• #2   24. feb 2013 Kan tage det første eksempel taget direkte fra en profiltekst:

bedømmelse-fordeling
    lav
    middel
    høj .
    eksempel
    hvis du giver min bil en lav så giver jeg din bil retur med en lav.
    giver du min bil middel for du en middel tilbage på din bil.

giver du min bil høj for du en høj igen smiley

hvis du giver den ekstra høj ja så for du det samme igen. kommer selvf, an på om det er en veteran bil smiley
    jeg er fuldstændig ligeglad med din mening om min bil og at du synes det uretfærdigt men tænk lige dig om før du bedømmer andres biler smiley vi alle skal jo ikke nødvendigvis kører rundt i et luxus køretøj til 500.000kr når man kan få en ude mærket og fornuftig bil for 5-6000kr

• #3   24. feb 2013 hvem bruger bedømmelser? Oo

eller

whothefuckcares.com smiley

• #5   24. feb 2013 En bedømmelse er enlig bare en tom "ting" vil også hellere have en kommentar så man kan se andres meninger... Bedømmelse systemet er enlig bare tidsfordriv..

Kommentér på:
Bedømmelses fordeling?!

Annonce