{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Privat ejet værksted nær brande 7330 {{forumTopicSubject}}

hey BG leder efter et værksted hvor flere er gået sammen om at leje det / bruge det.

er igang med uddannelsen som mekaniker og har rodet med biler i flere år ved ikke alt med ved meget.

går meget op i orden og garantere at jeres ting vil blive behandlet mindst lige så godt som mine egne.

kan helt sikkert også hjælpe med forskellig ting på jeres biler og giver hellere end gerne en hånd med jeres biler.

er temmelig god til at arbejde med glasfiber, og har reppet flere skørter gennem tiden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat ejet værksted nær brande 7330
  • #1   25. feb 2013 Hej Sonni, jeg har et ny startet værksted i Vejle (7100). Vi kunne da sikkert godt finde ud af noget...Mangler tit en hånd til mine projekter..

Skriv evt på: 61683371

Svend

• #2   25. feb 2013 det er lige langt nok væk desværre det skulle også kunne nås at lave lidt efter skole/arbejde så skal gerne ligge lidt tættere på brande smiley
    men mange tak for tilbuddet.

overvejer også selv at leje noget men det er ski dyrt hvis der ikke allerede i lokalerne er lift og lidt værktøj. har fundet flere haller og et enkelt gammelt værksted med lidt værktøj og lift men var desværre lige op til et stuehus hvor ejerne boede så de ville ikke have folk rendene hele tiden og om aftenen.

Kommentér på:
Privat ejet værksted nær brande 7330

Annonce