{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af ny billigbil
  • #1   27. feb 2013 Hvis jeg det var mig ville jeg købe en Renault Twingo,den fås lige nu til 74.995 kr,og så får han elruder,Bluetooth,tågeforlygter osv... Pt det bedste tilbud på en lille bil lige nu...

• #2   27. feb 2013 du ka lige nu få en aygo med T3 udstyr for 100 jern.. smiley

• #3   27. feb 2013 Jeg Synes den nye Renault Twingo er ret cool, har en ven som har den og den kører overraskende godt og den ligger omkring de 80.000 og kan vist få en 1.5 diesel for 105.000 kr smiley

• #4   27. feb 2013 Så renualten er altså toppen af poppen ? smiley

• #5   27. feb 2013 Skoda Citygo. Der får du meget for pengene plus det er en moderne bil i forhold til mange af de andre mini biler.
    Men tag ud og prøv dem alle i segmentet. Der er stor forskel og det jo ikke sikkert at vores anbefalinger falder i din smag.
    (hans smag)

• #6   27. feb 2013 Du får utrolig meget bil for pengene,og da den samtidig kører godt og også ser godt ud ville jeg ikke være i tvivl... Men han skal da selvfølgelig prøvekøre bilen,vi er jo alle forskellige... smiley

• #7   27. feb 2013 Alternativt brug 100.000 i udbetaling på en bedre brugt Audi, BMW , Mercedes ;o)

• #8   27. feb 2013 Enten den nye Fiat panda eller twingo.. Pandaen køre klart bedst og så er der 5 døre standard og den nyeste motor teknologi i klassen.

• #9   27. feb 2013 Jeg ville helt klart vælge den nye Twingo og så smide 5000 mere og få den i en lille fræk diesel udgave smiley

• #10   27. feb 2013 syntes de fleste nye minibiler er det værste gang lort jeg arbejder selv med skoda citigo (samme som vw up og seat mii) og der er sku for mange gearkasse problemer allerede når de har rundet 5000km. det er sku for ringe der er meget der er sparet væk på dem. de har elendige koblinger og gearkasser og problemer med centrallås selvom de er rimeligt nye smiley dem jeg syntes der har været mindst problemer med er Hyundai i10 de kører faktisk ganske udemærket smiley ville heller ikke tage en Toyota aygo da det på ingen måde er en rigtigt Toyota smiley det er det samme som peugeot 107 og citroen c1 og det holder sku ikke smiley ville nok give lidt mere og så få en mazda 2 hvis jeg skulle have en ny lille bil som kører derudaf uden problemer smiley

• #11   27. feb 2013 jeg havde aldrig brugt 100K på en ny mini bil, så havde jeg heller købt en brugt bil med 2-3 år på bagen, hvor udvalget er meget støre, og du får langt mere bil for pengene end ved at købe en bunke metal med 4 hjul som er det du får ved at købe en ny mini bil til 100K

men det er selvfølgelig en smag sag

• #12   27. feb 2013 ja præcis smiley man kan sagtens finde en gammel pålidelig bil som bare køre derudaf smiley det har jeg da selv valgt at gøre smiley men så har jeg så købt en nyere bil til kæresten smiley men jeg har det fint med at køre i min gamle corolla der har sku ikke været nogle problemer de 120.000km jeg har kørt i den smiley og den går stadig ligeså godt i motoren som den altid har gjort selvom den lige har rundet de 418.000km smiley

Kommentér på:
Valg af ny billigbil

Annonce