{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Hvor meget vil prisen falde på en Seat Altea? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Er igang med at finde hvilken bil jeg godt kunne tænke mig den dag jeg bliver de 17-18 år..
Jeg er blevet ret interesseret i en Seat Altea da den er fed i designet osv.. smiley

Men nu hvor prisen er 50-60 tusinde for dem nu.
Hvor meget tror i så prisen er om 2-3 år?
Ved godt det er lidt svært at forudse men det er vel muligt at komme med et realistisk bud. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget vil prisen falde på en Seat Altea?
  • #1   3. mar 2013 10 - 15 stykker hvis du heldig, ej det vides ikke min ven

• #2   3. mar 2013 din profil siger da du er 17 så hvorfor vente 2-3 år

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #3   3. mar 2013 Han skal lige spare op smiley

• #4   3. mar 2013 Jeg er skam kun 15. smiley

Bare hvis jeg skriver jeg er 15. Hvis nogle spørger i et forum, og jeg har svaret på det. Så har jeg før set at de sviner mig til pga. jeg kun er 15. smiley Så det ved jeg ikke en skid om. smiley
    Sådan er det sku også på scootergalleri. smiley

• #5   3. mar 2013 Hehe. Tak. (-:

Dem er der da heller ikke så mange af herinde, er der?

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #6   3. mar 2013 Doctor - Du faktisk også den eneste af "Docktorne" der kan skrive ordenligt smiley

• #7   3. mar 2013 kabinen er virkelig kedelig. og motor størrelse afgøre en del...
    men generelt er de for dyre især på gule skiver...
    gør dig selv den tjeneste at læse meget op på dem inden køb for de har godt kon haft mange problemer...

• #8   3. mar 2013 Årh, jeg drømmer da også om at få en Supra og sådan. Men jeg har ikke råd til at forsikre den til den tid. smiley

Der er jo mange udgifter..
    Kørekort
    Forsikring
    Vægtafgift
    og så videre.

- Køber en Altea fordi den har meget Udstyr og lækker Kabine, og så kan der være meget i den. smiley

• #9   3. mar 2013 Altså, en af min fars gode venner har en Altea med 300 heste eller sådan noget.
    Den har der ikke været problemer med, ifølge det jeg har fået af vide.

• #10   3. mar 2013 Men det er jo en smagssag, Sø-Propel Ketil. (-:

Syntes slet ikke den er kedelig, hvis man enten maler eller putter noget Folie omkring enkelte dele.
    Højtalere betyder ingenting, skal ikke høre særlig højt musik. Regner jeg da ikke med jeg skal de første par gange. smiley

- Men hvilken bil jeg køber afhænger også af hvilken bil forhandler butik jeg skal arbejde i.

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #11   3. mar 2013 Hvordan kan du overhovedet sidde som 15årig og sige du vil købe en altea?
    Det er fint med drømme osv, men der kan være 100 ting der er ændret når du engang får kort, så var det ikke smartere at kigge på dit behov når du engang kommer dertil?

• #12   3. mar 2013 hvis du kigger altea gulplade så skal den være før 2006 og under 2000kg i totalvægt. ellers koster det 11000kr om året i afgift.
    og det er de ældre modeller der er store problemer med.
    vælger du tdi så den endnu dyre.
    drop tanken hvis du overvejer en 1.6´er den er ikke god nok til den bil...

kan der til sige at min kami er sælger han køre up men arbejder normalt med ældre merceder og nyere blandede mærker. du ikke nød til at køre det du sælger. (selvom nyvognsforhandlere ofte har en kanon fed pris til de ansatte. toyota skar eks 50.000kr af på en aygo med alt i udstyr. hvis du havde job hos toyota.

• #13   3. mar 2013 Kasper, jeg fylder 16 om ikke så længe, og så som 17 årig. Så har jeg købt den bil som jeg vil have.

- & jeg kan ikke mindes at jeg har sagt jeg vil købe en altea?
    jeg har sagt jeg har planer om det.

• #14   3. mar 2013 & jeg kan ærligtalt heller ikke se hvorfor du skal blande dig i det her forum, hvis du alligevel ikke har et svar til det jeg spørger om.

Sø-Propel Ketil - Det er jeg godt klar over, det med man ikke behøver køre i de biler, som de bilbutikker man arbejder i og sådan. Men det er fordi, så får jeg billigere reservedele. Hehe. smiley

• #15   3. mar 2013 De skal nok falde 10-20 tusinde - det er en bil der er meget svær at komme af med fordi der er så mange, og pga. De høje afgifter ..

• #16   3. mar 2013 vent dog at se til om 3 år, få nu dit kørekort først... slet ik sikkert du har penge til at ha sådan en bil, der er også noget der hedder husleje/byture osv... du kan jo slet ik bruge denne snak til noget som helst...!

• #17   4. mar 2013 Brian, nu må du meget undskylde min tone her.. Men gider du ikke bare knytte kæften og skride fra mit forum hvis du alligevel ikke ved noget om det JEG spørger om.

Jeg har allerede 20 tusinde nu, + jeg har 2 år til at arbejde. Jeg bruger ikke særligt mange penge.
    Jeg er ligeglad med hvor mange penge du nu har brugt og whatever. Bare skrid hvis du alligevel ikke gider hjælpe mig. Du spilder min tid.

• #18   4. mar 2013 fint nok, men kan du ik lige fortælle mig hvad en liter cola koster om 3 år ?, det er sådan set det samme du spørger om.

der er sku da ingen der ved hvad sådan en bil koster om 3 år..! prøv at gå til en spåkone, kan være hun kan hjælpe dig.

hvis alle kunne se ind i fremtiden, kunne det jo være perfekt,

men jeg tror den koster 100000kr...:)

• #19   4. mar 2013 Brian - er bilen blevet antik siden den stiger i pris på 3 år smiley haha

• #20   4. mar 2013 Nej, men brian.. Hør nu her. Jeg spørger bare om hvad i tror den vil ligge i prismæssigt. Self kan i ikke VIDE det. Pga. der kan ske mange ting osv..
    Men det er også derfor jeg bare vil have af vide, hvad i tror. Da jeg også har andre ønsker i biler... Men igen, lad være med at følge mit forum hvis du ikke har noget positivt at skrive alligevel. smiley

Lige så barnlig som folk på scootergalleri.dk (-: Virkelig ufatteligt.

• #21   6. mar 2013 det er skam seriøst det jeg skriver, du må da kunne forstå (som du selv skriver faktisk) at man ik ved hvad prisen vil være... du kan jo intet bruge det til, siger alle her inde de koster 30000kr om 3 år, og så om 3 år koster de 50, så laver du et indlæg igen og skriver vi er nogen idioter..! come on mand...

• #22   6. mar 2013 Laver jeg et forum, hvor jeg skriver i er nogle idioter? Eller hvad snakker du om?

Igen, du ryger lige på filer. Du spilder min tid, grænseløst. smiley

• #23   6. mar 2013 .. Uddyb det du skriver. Forstår ikke samme ting som jer ældre personer. smiley

• #24   6. mar 2013 det brian l siger er at vis vi siger 30000kr og de så stå til 50.000 så vil du måske oprette en tråd om hvor dårlige vi er til at gætte...brug af filterlisten er for tabere

grunden til de falder er de bliver ældre.
    for 4 år siden stod en G4 tdi til 170.000kr. nu langt under 100.000kr
    + folk ikke kan sælge dem ( fordi de tror de sider på guld og kan få 10.000 mindre for deres ikke nedvejede gulplade en hvad en velholdt hvidplade model koster...

• #25   6. mar 2013 Med hensyn til det faktum at blive svinet til som 15-årig herinde; jeg er endnu ikke blevet svinet til, selvom min profil siger "15 år". Et plus i bogen? Hmm, og nej, der er vist ikke mange 15-årige herinde.

• #26   6. mar 2013 Ketil, dem jeg ikke bryder mig om, og dem der ikke gider forstå det jeg siger til dem. Bliver sat på min filterliste. Kan ikke se nogen grund til jeg skal mosle med dem..

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #27   8. mar 2013 Det kniber efterhånden lidt med at skjule du kun 15 år. Hele emnet er jo dybt useriøst....
    Hvad koster en flødehavarti om 3 år?

åhh nej nu ryger jeg på filter....

• #28   8. mar 2013 Sørme et sørgeligt liv du har dig. smiley
    Spilder sin tid!:)

Kommentér på:
Hvor meget vil prisen falde på en Seat Altea?

Annonce