{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Vurdering af fælge {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg har nogle fælge som jeg, måske, skal af med. Det er et par originale BBS BMW fælge (Mahle BBS står der på fælgen). Men ved ikke hvad jeg kan kræve at få for dem? smiley
Håber nogen kan hjælpe, de kan ses på linket her:
http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/103971-bbs_faelge_males

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af fælge
  • #1   4. mar 2013 2-300kr

• #2   4. mar 2013 Jeg ville nok lige slette hvad du selv har givet for dem. Ellers bliver prisen nok sat efter det. smiley

• #3   4. mar 2013 måske 500,-..de skal jo renoveres hvis de skal være iorden..havde de nu været 100% iorden så koster de nærmere 3-4000..

• #4   4. mar 2013 Danni P - Du har nok ret smiley
    Dennis J - De er jo blevet slebet helt ned og nymalet igen, så kan da ikke ses de skal renoveres igen

• #5   4. mar 2013 virker som om de de kun er grundet...
    fælg diameter og bredte mangler. og hul mål. er det fra en E30 er det 4x100 er det fra en E36 så det 4x1xx (meget mærkeligt mål de køre.)
    fordelen ved at det måske er E36 fæle er at de kun passer bmw. men samtidig et minus da andre mærker så ikke passer på...

vil skyde på en
    med centerkapsler og det hvis der er lidt dæk på
    1200kr hvis det er 15"
    1700kr hvis det er 16"

er det et skod dæk på (nangkang. linglong osv) så det 2-300kr af prisen (det samme hvis de er uden dæk.
    hvis du ikke har center kapslerne (enten bss mærker eller bmw mærke) i god stand til alle 4 trækker det 2-400kr ned

• #6   4. mar 2013 det du har lavet ved dem er jo intet værd..de er jo stadig fyldt med hakker og lign..så de står jo til en renovering..altså en ordentlig en af slagsen..

Kommentér på:
Vurdering af fælge

Annonce