{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

Semi slicks eller ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Har været inde og læse lidt omkring de TÜV godkendte semi slicks som faldt i min smag. Jeg ligger ikke kun og trækker i min bil, jeg bruger den til dagligt, så hvis nogle har gode erfaringer med nogle dæk som griber godt så gerne kom med dem. Det SKAL ikke være semi slicks, de skal bare kunne gribe godt i vejen. Har 320 hk og gøre godt med. Jeg skal kun kører 402 og 201 meter, så ikke noget med sving. Nogle foreslag, gerne links. :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Semi slicks eller ikke?
  • #1   9. mar 2013 Lad være at købe R888, de larmer mere end 4 hjul lejer der er gået! Jeg har gode erfaringer mht parada, de larmer ikke og har skide godt greb også om morgenen når vejen er kold smiley

• #2   9. mar 2013 Continental sports contact plejer at være gode.. Har selv 3eren men de nye skulle være ret faste på vejen..

Tror også Pirelli P zero er noget som det..

De 2 bud er nok bare mere hvis du skal have noget til hverdags brug..

Den eneste semi jeg kender til som er brugbar er Toyo's R88 mener jeg den hedder.. Men har ikk erfaring med den selv smiley

SKAL lige tilføje at de 2 første dæk jeg nævner fungere også når det regner smiley

• #4   9. mar 2013 Hvorfor ikke have to løsefælge med slicks på? som du smækker på når du skal have det sjovt?.
    Jeg har selv R888 på min honda og forsatan de synger.. man bliver sindsyg hvis jeg skulle køre med dem til dagligt! derfor jeg også har normale sommerhjul ved siden af, hvis man nu skal på en længere tur!

• #5   9. mar 2013 hvis du ikke skal svinge ville jeg gå efter noget drag radial.. (M/T et street) eller (BFG T/A drag radials)

• #6   9. mar 2013 Det er lige så meget vejen som der larmer med R888, en vej tæt på mig er det alle lapninger der synger. Det lyder fandme som en morse kode når jeg kører på den vej. Kig på Toyo R1R de er en mellemting af racer og gade dæk

• #7   9. mar 2013 du skal bare regne med at så længe det er blød gummi (hvilket jeg tror de fleste semi slicks er?) bliver de hurtigt slidt ned smiley

og ja R888 larmer meget, og er ikke gode i vådt føre i hvert fald smiley

Kommentér på:
Semi slicks eller ikke?

Annonce