{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva ska kurvelys gøre godt for?
  • #1   13. mar 2013 det er så de gamle kan se kantstenen når de skal dreje.

ej jeg kan virkeligt heller ikke se meningen med det

• #2   13. mar 2013 her er tale om en bmw e60 med det der menneskelige kurvelys hvor din xenonlygte bare drejer mod den retning du nu vil dreje.
    jeg kan godt se at lygten drejer mens jeg drejer på rettet, men det er os kun sådan at jeg kan vise det til folk og de siger wow fedt. andet kan det ikke bruges til hehe

• #3   13. mar 2013 Har det i min E30 touring Nederste tågelygter og så med kraftigt xenon lys i. Giver virkelig en forskel. Har også væsenligt kraftigere bremselys så når jeg træder på tilholdpedalen er man ikke i tvivl om at man skal bremse. Det er skarpt og kraftigt. Alt det der fås nu om dage med kraftigere Baklys og blink lys osv smiley

• #4   13. mar 2013 Nicklas. Det er drejelys du tænker på.

Kurvelys er hvor nærlyset skifter retning.

Men min seat har også drejelys. Hvis du kommer ned af en mørk vej inde i skoven og skal ned af en lille grusvej. så er det meget rart det tænder smiley

• #5   13. mar 2013 Jeg kører jævnligt i bjerge, med meget skarpe sving, og der kan jeg virkelig se forskel. Når jeg kører i BMW'en, som også har lygter der drejer, kan jeg se længere frem i den retning jeg kører mod.

• #6   13. mar 2013 En ting er sikkert.. når det er mørkt og man holder i et kryds i en by og skal til højre, så er det /#¤"%&"#&"%¤# irrterende at have en bagved med kurvelys der tænder tågelyset. Det gør at det kan være MEGET svært at se cyklisterne i sidespejlet eller over skulderen, da det blænder smiley

• #7   13. mar 2013 har set mange der låser i den ene tågelyge nå de blinker men har ohså hørt t HELLA sku havde lavet noget der fungere på sidepåvirket G-krafter- det er praktisk da du automatisk har lys i sving. (køre du lidt frisk en mørk nat så det rart med lys der gå frem igennem svinget og ikke bare lige ud

• #8   13. mar 2013 Nicklas - Du må have begge dele i din bil, både kurve og drejelys. Den pære der tænder ekstra fungerer vist kun op til 30 km/t, kan ikke helt huske det. Men kurvelyset burde du have, det er i hvert fald i min. Og det hjælper ikke mig det helt store i bløde sving, men lidt skarpere sving på mørke skovveje er der en stor forskel.
    Og du slår det fra ved at lade "lysvælgeren" stå på nul, den runde knap til venstre for rattet.;)

Kommentér på:
hva ska kurvelys gøre godt for?

Annonce