{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

remus peugeot 406 {{forumTopicSubject}}

Go aften Bg.
Har denne super dejlige ts4, som jeg godt vil have lidt extra sprød lyd ud af.
ville et åbent filter give lyd
har kig på en remus, og evt fjerne mellempotten og sætte et stykke rustfrit rør imellem.
til sidst har jeg læst om at man kan sætte en højtryks benzin regulator på,giver det noget?
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  remus peugeot 406
  • Niki
    Niki Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #1   14. mar 2013 Jeg køre selv med green-filter påmonteret et alu-rør. + remus bagpotte med originalt uberørt mellemrør med mellempotte hele vejen. Det lyder super sprødt. I sær hvis du kommer lige fra motorvejen og motoren/potten er varm.

• #2   14. mar 2013 lyder bare godt.. hvor langt er alu rør til filter

• #3   14. mar 2013 Der laves ikke rigtigt noget til stcar

Køre selv med special lavet 2,5 rustfri mellem potte og bagpotte og det larmer nok lige til den gode side

• Niki
    Niki Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #4   14. mar 2013 Jeg købt et kit fra bilXtra. I det kit var der flere alu-rør af forskellige størrelser og udformninger. I kittet var der også siliconemembraner og spændebånd (skal du også bruge jo). Men røret jeg brugte fra kittet knækker i ca. 75 graders vinkel. Så det er faktisk ikke så langt igen. En kammerat med samme bil og remus potte nøjagtig ligesom min egen - han brugte et et rør der lige og det var ca. 20-25 cm langt.

• #5   14. mar 2013 Takker

• #6   14. mar 2013 fjernede bag potten på min ts6 fungere fint, og var til at holde ud,

Kommentér på:
remus peugeot 406

Annonce