{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

St  O
St O
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28

Bmw e30!!! Hjææælp! {{forumTopicSubject}}

Hej drenge. Har et problem med min e30'er. Jeg har sat en helt ny køler på bilen, nu bliver den omkring 90 grader varm, ved kørsel med god fart og før lå den kun på omkring 80. Samtidig begynder bilen allerede inden den bliver så varm, at komme med en klik lyd inde fra instrument brættet, lidt ligesom som en ledning der kortslutter. Når den gør det, lukker bilen helt af og slukker egentligt bare kort, men starter igen når man kører. Når jeg holder i tomgang, går den bare ud. Det er som om den lukker af for benzin et kort sekund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw e30!!! Hjææælp!
  • #1   15. mar 2013 Du har sikkert ikke fået den luftet godt nok ud, sådan en e30 kan godt være noget bøvlet at få udluftet.

• St  O
    St O Tilmeldt:
    jan 2012

#2   15. mar 2013 OBS! Det er kun når jeg kobler ud, dvs. Slipper gassen. Når den kører i gearet er der ingenting.

• St  O
    St O Tilmeldt:
    jan 2012

#3   15. mar 2013 Jaa det kan sagtens ske, derfor forstår jeg bare ikke den slukker...

• #4   15. mar 2013 Den er ikke luftet rigtig ud

• St  O
    St O Tilmeldt:
    jan 2012

#5   15. mar 2013 Nej, men stadig at den sætter sådan ud. At den ikke er udluftet ordenligt, kan så vidt jeg ved ikke have noget med at gøre, at tændingen slår fra og til. smiley

• #6   15. mar 2013 Du har nok rykket til fordeleren eller andet under monteringen af den nye køler

• St  O
    St O Tilmeldt:
    jan 2012

#7   15. mar 2013 Det vil jeg lige tjekke op på hvertfald. smiley men har haft hele fronten skildt ad. Og den jern ramme der sidder foran køler, har været skåret af, og der er svejst en ny på. Kan der være noget jeg måske har pillet ved omkring der?
    - dog tror jeg ikke det har noget at sige, da den først begyndte at sætte ud, da den blev rigtig varm..

Kommentér på:
Bmw e30!!! Hjææælp!

Annonce