{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder sæder eller alm..?
  • #1   15. mar 2013 det er mega koldt om vinteren og kan være ret varmt om sommeren...

• #2   15. mar 2013 Det kan hurtigt få bilen til at se meget brugt ud, hvis ikke læderet er i god stand.

• #4   15. mar 2013 Læder fungerer primært bedst til biler der enten er født, eller får efter monteret uv-film på ruderne.Så du bør nok lige overveje den del.
    Det blir sygt varmt at sidde i når vi har bare 26gr herhjemme uden.
    Det brænder på lårene, og er faktisk ikk ligeså fedt som det ser ud pga det.
    Så ellers hedder det åbne vinduer, eller eg go' aircon. smiley
    Men så er det som om at "Luksus følelsen" lidt forsvinder.

• #5   15. mar 2013 Jeg klager ikke over min læder kabine. Jo det er lidt koldt de første 2 min men med to små børn så er det meget nemmere og holde end stof. Derudover ser det osse bedre ud med læder. smiley

• #6   15. mar 2013 Helt enig, med børn er det en go ting. smiley

• #7   15. mar 2013 Jeg ville aldrig fravælge læderkabine, det er også et min. krav til min næste bil. Lædersæder og varme i sæderne det er vejen frem..

• #8   15. mar 2013 Læder er super nice at sidde i, og hvis du husker at give det noget læder fedt engang imellem, bliver det ikke slidt at se på. Jeg synes ikke det er koldt at sidde i om vinteren - jeg har overtøj på og tænder for sæde varmen. Men jeg havde også en bil uden sædevarme før, så den her er faktisk varmere at sidde i. smiley

• #9   15. mar 2013 Læders største fordel : er du kan vaske/rense/pleje det , så ligner det nyt igen. Du behøver ikke tænke på pletter fra chokolade-is-øl-kaffe m.m Alt stof bliver mere og mere beskidt for hvergang du er i kontakt med det. Har du fedtet fingre og du rører ved dit sæde....ja så er dine fingre ikke fedtet mere :-))
    Min læderkabine er fra 2005 ligner næsten en ny. Husk lædersæder/ sædevarme/klima høre sammen smiley

Der er +/- ved begge dele, historien er den samme hvis du skal købe ny sofa til stuen.... hvad ville du vælge der ?? hvor godt passer du på dine ting ??

Kompromiet hedder læder/alcatare

• #10   15. mar 2013 jeg vil lige anbefale et læderpleje produkt jeg har købt...super nemt at arbejde med. Så bliver det ikke nemmere. http://shop.bilvask.nu/laederpleje

• #11   15. mar 2013 Skal det have læderfedt efter man har givet det poorboys?

• #12   15. mar 2013 Hvis sæder i læder er kolde, så har man glemt at tænde fyret smiley

Helt klart læder - jeg er en skovl med kaffe, arbejdstøj, børn, sko osv. og havde jeg ikke haft læder ville min vogn ligne lort.

• #13   15. mar 2013 Køb evt. læderpleje i en møbelforretning til sæderne.

Kommentér på:
Læder sæder eller alm..?

Annonce