1.207 visninger
|
Oprettet:
vw folket ?? vibrationer skiftende fra bund til rat ?? {{forumTopicSubject}}
Har et meget mystisk problem som opstod igår, bilen ryster i rattet som om den ikke er afbalangceret men går derfor i bund/bagende af bilen så det skifter i intavaller når bund/bagende ikke ryster ryster rattet når bund ryster ryster rat ikke nogle der kan have en mistanke om hvad problemet er ?
troede selv det var afbalangseering og abalangcerede alle hjul men problemet er der stadig kan det være dækkende ?
jul 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 16 Svar: 710
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 23 Biler: 5 Emner: 18 Svar: 115
nov 2004
Følger: 85 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 417 Svar: 978
Hammer , nej det er det der er problemet ingen mislyde , så vidste man hvad man sku kigge efter nemlig skide irreterende
jul 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 16 Svar: 710
mar 2013
Emner: 1 Svar: 59
Min ryster, fordi der er slør i lejerne både foran og bagpå. Det er ikke altid det mærkes i rattet, men det forekommer dog markant i rattet ved hastigheder mellem 90-130 - alt derover, så er bilen meget rolig igen.
Op på en lift / donkraft og ryk i hjulene for at mærke om der er slør nogen steder. Det kan meget vel være dérfor du har en varierende opfattelse af det.
nov 2004
Følger: 85 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 417 Svar: 978
syntes det virker underlig skal nok prøve og smide andre hjul på.
hammer har jeg ikke tjekket de forreste er continetel vinter contackt mener jeg bag på er nogle ukorente nogle
vw folket ?? vibrationer skiftende fra bund til rat ??