{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chrom fælge
  • #1   17. mar 2013 Du har simpelthen allerede monteret dine krom sommerhjul nu ?

• #2   17. mar 2013 det er total hul i hovedet og køre med sommerfælge i dette vejr.
    personligt selv sætter jeg ikke sommersutterne på før i midten af næste måned, hvis vel og mærket at vejret er til det smiley

• #3   17. mar 2013 Hold da op, jeg tror jeg bliver hjemme siden jeg er fra Aalborg. Da er vidst god mulighed at møde nogle syg billister her på en søndag smiley

• #4   17. mar 2013 Nej men der var jo dejligt vejr for 2 dage siden og så kom Dee lige sne og har nemlig en tid til mekanikeren her i morgen

• #5   17. mar 2013 Så sæt vinterfælge på igen ? Alt andet er da for dumt

• #6   17. mar 2013 ved ikke hvor du var hende for 2 dage siden, for her vor jeg bor var der stadig forst om natten og tæt på frysepunket om dagen, så det var helt klart vejr til at sætte sommer hjul på sin bil for 2 dage siden smiley

men nu når du ikke har set fjernsyn eller hørt radio hvor de de sidste mange dage har lovet snestorm mandag/tirsdag i den uge vi kommer til smiley

så sker der nok ikke det helt store ved det hvis du søre for at få gjort dem rigtig godt rene og får skyllet alt salt af bag efter, for gør du ikke det så bliver de hurtig grimme.

• #7   17. mar 2013 Ja på med de vinterdæk igen... Det tager ikke mere end en time max. Dumt at sætte sig selv og andre i fare fordi du ikke gider ofre en time.

• #9   17. mar 2013 men tilbage til spørgsmålet.. om sne er farligt for dine hjul eller det kun er salten, nu er det sådan at sne bare er en fast for af vand der meget li' med is, opstår når vand kommer under 0 grader... og vand kan dine fine fælge godt holde til. salt der i mod skal du være opmærksom på, og sne og salt følges gerne ad.

Kommentér på:
chrom fælge

Annonce