{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.073 visninger | Oprettet:

Søger erfaringer med Citroen C5 2009-10 st.car {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg står og skal have en ny st.car og er faldet over en citroen c5, men har ingen erfaringer what so ever med en citroen og er lidt betænksom med at købe en, nogen som har nogen erfaringer de vil dele og anbefalinger? Dem jeg har kig på, er hovedsagelig 2.0 hdi med 140, 163 og 173 HK motor.. kan ikke helt bestemme mig iblandt dem..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger erfaringer med Citroen C5 2009-10 st.car
  • #1   17. mar 2013 Min nabo har en årgang 2010..den er blevet hentet med autohjælp 6 gange på 2 år, hjemme fra bopælen alene..Synes det forklaring nok til mig

• #3   17. mar 2013 Havde faktisk kigget på nogen uden hydraulisk undervogn, fik faktisk af vide fra en mekaniker at det var hans valg og de store diesel motorer fra 163, vidst nok var bmw diesel?

• #4   17. mar 2013 Vores nabo har også haft en - det har de så sjovt nok ikke mere smiley

• #5   17. mar 2013 Du skal kun købe den store diesel hvis du har råd til at få skiftet kobling for hver 50000 km. Den er for underdimensioneret.

Jeg synes den er væsentligt bedre end de ældre modeller, men på den anden side kunne den heller ikke blive meget dårligere.

• #6   17. mar 2013 Mine svigerforældre har en C5'er fra 2009 med hydraulisk undervogn det er en 140hk, HDI med automatgear. Den er spækket med Udstyr, glastag, pakeringshjælp og hvad man ellers kan få til den. Så der burde være stor risiko for fejl på EL men de har haft den i 3 år. Nu og ikke en eneste gang har bilen svigtet dem.

Men ja, Franske biler har dårligt ry.

• #7   17. mar 2013 Gå i en STOR bue udenom franske og koreanske biler !

Er selv mekaniker, og hvis ikke der var den slags biler, havde vi ikke noget at lave smiley

• #8   17. mar 2013 Jeg synes nu ikke de koreanske er så ringe længere. Vi lever af psa og vag.

• #9   17. mar 2013 Min svigerfar har en 2011/2012 model med 163 hk. Og den kører bare fantatisk. Har intet skidt at sige om den overhovedet. Men det kan jo nå at komme endnu. Den har kørt 60000 km nu, uden problemer.

• #10   17. mar 2013 Du skal også tænke på værditab, sådan en Citroén taber rigtig meget i værdi. Se dig omkring på brugtvognsmarkedet, en brugt Citroén koster stort set ingenting.

• #11   23. apr 2013 Min far har en 2.0 C5 fra 04 med automat gear også st.car.

Det er en kanon komfortabel flyder, INGEN problemer endnu og runder snart 200000.

Det værste ved Citroën er dets ry. Tvivler på der er flere fejl end andre nyere biler, folk er blot opmærksomme fordi det er fransk.

Har sku hørt om mange spøjse fejl om bla vag gruppen som ellers skulle være så pålidelig.

Kommentér på:
Søger erfaringer med Citroen C5 2009-10 st.car

Annonce