{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

problemer med golf 3? {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg er ved at købe mig en golf 3 1.8 fra 97. den ser rigtig godt ud, kan kun finde 3 overfladiske rust pletter men er der noget man skal være særlig opmærksom på ved den? vil helst ikke brænde fingrene smiley

håber på masser af svar så jeg er godt klædt på til handelen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med golf 3?
  • #1   18. mar 2013 Motoren kan du ikke gå så meget fejl af - går den ok - så er det fint. Dog spørg indtil tandremsskift mv.

    Ang. rust - så tjek lige de paneler - generelt .. smiley


  • #2   18. mar 2013 De fleste køre ikke så langt pr litter benzin..!

  • #3   18. mar 2013 Rust i bunden, i sær ved de gummi propper. er det med soltag? Så skal du være obs på at drænen i A-stolpen muligvis er stoppet, det er dog nemt at lave selv (også selvom man ikke er et geni inde for biler) Men du skal være særlig opmærksom på rust i bunden af dem. Hvor langt har den gået?

  • Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #4   18. mar 2013 Golf 3
    Kig efter rust de kan være rigtig slemme.


  • #6   18. mar 2013 min rustet midt på føredøren, der var ikke nogle skader i lakken som kunne være skyld i det, så ja, det ruster de særeste steder. Men når det er sagt, så er jeg kun tilfreds med min G3. De 2 år jeg har haft den, har jeg brugt 1800 på den.

  • #7   18. mar 2013 bilen har kørt 340 men motor 178000 med papir. jeg kan ikke rigtig se noget rust på den, men får den op på lift i morgen. men kan forstå det er bunden jeg skal kigge mest efter smiley

  • #8   18. mar 2013 køre af røv og du bliver vant til at skrue og har mange problemer.

    mit forslag er at du finder noget andet en Golf 2 og 3 samt polo 6n og ibiza. du få ikke andet en problemer med dem.


  • #9   18. mar 2013 altså jeg har nu haft golf 2 UDEN de store problemer, men det lyder som om du har været ret uheldig med dine

  • #10   18. mar 2013 Det en fin bil , jeg har selv haft flere af dem , og alle biler skal der laves på så lige meget hvilken man køber vil du aldrig slippe .
    Rust i bunden ved propper , hjørner bag bagkofanger ,
    Ellers så det små ting som , blæser kan kun kører på højt trin, døre der hænger ,
    El bagrude og viske bag virker stort set aldrig , små ting .


  • #11   18. mar 2013 det er en virkeligt skod bil på alle områder desvärre.. de ruster helt vildt ! gearkasserne er lort ! tändspolen revner ! og så har de en skod motor !

  • #12   18. mar 2013 og massere af el fejl

  • #13   18. mar 2013 jeg har kørt 60000 på de 2 år i min, og der har ikke været problemer med hverken gearkasse eller motor. Over hoved ikk! Men ja det er en ældre bil og jo vist det kan man da også mærk på dem. Men jeg har været fuld ud tilfreds med min. Godt nok er det en diesel, men konen har en VR6'er, der har heller ikke været noget med gearkassen. Den drikker bare lidt olie smiley Men ja som sagt, kig efter rust i bunden. hvis den er fin så kan det ikke være de store udskrifter ved den. Hvis du nu ender med at købe den, så vil jeg anbefale dig at skifte olie+filter+tændrør når du kommer hjem med den. Evt smid noget bell add i olien så du får renset den godt og grundig. Det er ikke for at reklamere for bell add, det er bare det jeg har det med at bruge smiley det er en smagssag hvad folk siger der skal bruges.

  • #14   18. mar 2013 jeg tror os bare jeg tager chancen.. giver den et service og får samtidig skiftet tandrem og vandpumpe.. så tror jeg ikke det kan gå helt galt. smiley men mange tak for alle svar smiley både de positive og negative

  • #15   19. mar 2013 har smidt rigtig mange penge efter mine VW´ere . alt gik i stykker og en 3´er er 100gange være end en 2´er. smid en lille smugle mere og køb en 4´er

Kommentér på:
problemer med golf 3?

Annonce