{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.944 visninger | Oprettet:

Toyota Corolla 1.3 Hatchback {{forumTopicSubject}}

Hej
Påtænker at købe en Toyota Corolla 1.3 med 86 hk fra 1998 er der nogen der har erfaringer med denne model/svagheder
Hvordan er benzinøkonomien mener den står til 14.7 km men hvad er den reelle ved blandet kørsel ?
Tandrem hvornår skal den skiftes ?
Har denne model en svaghed med køleren ?
Hvordan med rust ?
Hvad skal man være opmærksom på ved køb ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Corolla 1.3 Hatchback
  • #1   22. mar 2013 Førs og fremmest så har den ikke 86 HK. den har hvis den er fra 98 som du skriver "kun" 75hk, hvis den er fra før midt 95 har den 88 hk.

Bilen er fin dog er der rust i skærmkasser som på så mange andre biler, motoren holder sgu til meget, hvis man overholder service, har ikke rigtig hørt så meget andet om bilen og har heller ikke oplevet noget da jeg havde min..

• #2   22. mar 2013 René H: Hvis det drejer sig om en Corolla E11, så passer hans oplysninger med 86HK og årgangen på den model.

Men jeg vil næsten tro at det passer med det de har opgivet. Min egen, som godt nok er en E10, kører 14 til 15 km/l ved landevej+bykørsel, alt afhængig af hvor travlt jeg har.

• #3   22. mar 2013 Jeg har selv lige købt sådan en for et par måneder siden. Jeg er fuldt ud tilfreds, starter hver dag. Rust skulle ikke være det største problem på dem, i forhold til e10 Men kig alligevel. Ellers så bare som om den spilder olie og om der er rust i skærmene osv. Ellers så er det en rigtig dejlig bil, ikke en racer, men den køre nu eller godt. Jeg har fået min til at køre 15.1 km/l i det kolde vejr her (14" stålfælge) men jeg tror hvis man er god til at køre økonomisk så tror jeg godt den kan 16 km/l men ca 14-15 ved normal kørsel.

Og renè den har 86 hk smiley

• #4   22. mar 2013 det er simpelhen den mest stabile vogn du kan købe, de køre altid, bare kig efter om den er vedligeholdt, og helst med servicebog. ved pæn kørsel går de en 16-17 stykker, blandet 13-14..

• #5   22. mar 2013 og om den har 70 el 90 hk er da pisse lige meget, de køre godt..!

• #6   22. mar 2013 Ja den har 86 hk den jeg kigger på
    Er der nogen der kender interval på tandremmen for jeg mener ikke den er med kæde ?

• #7   22. mar 2013 den er med rem, de køre 100000km. kan ik huske om det er 3 el 8 år, men det er da bare at skifte den udanset hvad, de små 500kr er da ikke noget at spare, og så ved du den er ny, hvis der ikke står noget om hvornår den er skiftet

• #8   22. mar 2013 Nåå ja for helved den gik jo fra E10 til E11 der 97-98, mig der havde lagt hjernen på weekends hylden.. smiley

Kommentér på:
Toyota Corolla 1.3 Hatchback

Annonce