{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Route 66 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har prøvet at køre Route 66 i USA? event. lejet en bil og gjort det som en ferie?

Jeg har læst flere steder rundt omkring på nettet, at Route 66 er stærkt opreklameret og den dag i dag faktisk bare er død og kedelig.. er det indtrykket i har fået?

Kan jo godt ske at man i stedet bare skulle sammensætte sin egen roadtrip.. måske på motorcykel. Kan godt være det bliver træls i længden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Route 66
  • #1   23. mar 2013 hvad forbinder du selv Route 66 med?

• #2   23. mar 2013 Har kørt den på mc smiley

• #3   23. mar 2013 Casper H.. jamen havde forestillet mig at det måske var lidt af en seværdighed. Hvor man kunne opleve lidt af det gamle Americana, og generelt bare se ting.. men tingene man ser skulle jo gerne være noget der gør et indtryk og ikke bare er kedeligt smiley

Denis j.. kan det anbefalse?

• Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 88
    #4   23. mar 2013 Har også kørt ca 1500 km på den på mc. Ved ikk om man kan kalde det opreklameret, men er selvf ikk som i de gamle film. Jeg syntes det er fedt men var også en gammel drengedrøm. Skal der over igen til efteråret og trille ca 1000 km på den denne gang. Glæder mig som et lille barn.

• #5   23. mar 2013 Du kunne også køre på vest kysten fra califonien også op nord på, der er (efter hvad jeg har læst) meget mere at se på smiley

• #6   23. mar 2013 det er bare en vej... Der er flere steder vejen er omlagt så man ikke kører på den gamle Route 66 og det er tit de steder man skal vælge at dreje fra og følge den gamle. Det er fedt hvis man vil det men er det fordi man tror det er en must see så lad være. Husk på der er ikke meget historie i USA og det der er er max 350 år gammelt. I stedet se det som en oplevelse og nyd det smiley

Kommentér på:
Route 66

Annonce