{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Stjålet bil- HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING: Vi har fået stjålet en matalicblå BMW E34 M5 i Næstved igår, fredag d. 22 marts kl ca 24. Der er sammen med bilen stjålet en næsten ny variant autotrailer med reg nr EG9255. Bil og trailer er trukket fra stedet af en ældre hvid transporter t4. Ejern af denne vil vi naturligvis MEGET gerne i kontakt med, så der er en kontant dusør på 10000kr for oplysninger der kan fører til bmw'en! Hilsen Lars
Her ses et billede af bilen:
http://www.lastbilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/5086-stjaalet_bil__hjaelp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet bil- HJÆLP!
  • #1   24. mar 2013 Billeder? Jeg kigger i mit område. Utroligt folk ikke kan holde nallerne for sig selv!

• #3   24. mar 2013 lyder som et bestillings job smiley ellers hold øje med div drift events og evt nye racerbiler, har selv prøvet det med en unik racerbil , fandt den selv da panserne ikke havde bemandning til at lede efter stjålende biler smiley
    Den var gemt væk i en lade.
    Har på det seneste haft flere diskutioner med politi vedr biltyveri, hvor de selvom man har beviser og ved hvem der har taget ikke gør noget, det er virkelig som at ramme hovedet mod muren, håber i finder den , men tror den enten er skrællet allerede, gemt væk til varmen har lagt sig, eller sendt til udlandet smiley

Skal i hvert fald nok ligge en føler ud i BMW kredse her jylland

• #4   24. mar 2013 Mads T : har du overhovedet læst hvad han skriver smiley

Skal nok holde øre og øjne åbne!

• #5   24. mar 2013 Enten er link tilføjet senere eller også havde jeg er blindt øjeblik. Anyway, jeg holder øje

• #6   24. mar 2013 Holder øje i Ringsted området...

• #7   24. mar 2013 Holder øje på lolland og taastrup.. satme ærveligt

• #8   24. mar 2013 Tro mig, bilen er væk. Sådan noget bliver ikke gemt længe. Det bliver solgt i dele eller kørt ud af landet, evt Sverige med det samme for at lave stel nr fusk..

Autotraileren bliver nok brugt til at stjæle noget mere et andet sted..

• #9   24. mar 2013 træls..! der er satme blivet nuppet nogen bmw m biler det sidste stykke tid

• #10   24. mar 2013 Min mester mistede sin Skyline R33 GTR. Han fandt den, og ringede til politiet men fik afvide det var selvtægt det han havde gang i, ( han vare gået ind som "kunde" på et værksted i Albertslund, og kunne se den under et dække ). Så lagde politimanden på. Og ville ikke gøre mere ved den sag.
    Så medmindre bilen er dansk ind reg. Så får du ikke en krone eller bil tilbage:/

• #11   24. mar 2013 kongen nemlig smiley

Man må ikke en skid når det angår ens egne ting i andres varetægt

Kommentér på:
Stjålet bil- HJÆLP!

Annonce