{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afstand mellem fælg og bremsekaliber
  • #1   25. mar 2013 Du skal være sikker på at der plads nok til at evt afbalancering klodser kan være der.

• #2   25. mar 2013 Jeg synes tit man ser på specielt franske biler at afstanden er under en halv mm.

• #3   25. mar 2013 Nej, det er der ikke.
    Men som Erik siger, skal der selvfølgelig kunne sidde en afbalanceringsklods imellem.

• Bin Larsen
    Bin Larsen Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #4   26. mar 2013 Mht. afbalanceringsklodserne så har det ingen betydning, da den halve millimeter er et helt andet sted. Men det i alle fortæller, er at det ikke betyder noget, og derfor lader jeg THansen slippe for yderlig tiltale. Også selvom THansen 2 måneder efter min handel nedsatte prisen for dette sæt med 1300 kroner. Surt show smiley

• #5   26. mar 2013 Nu siger du det er et helt andet sted. Det skulle aldrig være ud mod egerne at der ikke er særlig meget plads? Det vil give et problem når du får nye bremseklodser på, da din kaliber kommer længere ud mod egerne med nye klodser.

• #6   26. mar 2013 Medmindre det er en kaliber uden glidere self.

• Bin Larsen
    Bin Larsen Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #7   27. mar 2013 Det er den faste del af de forreste bremsekalibre, som kun har en hårs bredde i afstand til egerne. Så det ændre sig ikke ved nye klodser, men det er vel bare lidt varmeudvidelse der skal til, på den forkerte del, og så tordner de sammen!

Kommentér på:
Afstand mellem fælg og bremsekaliber

Annonce