{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Golf iv krængningsstabilisator {{forumTopicSubject}}

Hej bg, jeg har smidt gevindundervogn på min golf 4 1,8 turbo, og som det kendte problem går krængningsstabilisatoren på trækakslerne.

For mig at se er der 3 muligheder.
1. Justerbare kødben (stabilisatorarme) der kan anvendes på orginal krængningsstabilisator.

2. En krængningsstabilisator der går under trækakslerne, som normalt er fra en 4 motion så vidt jeg ved.

3. En krængningsstabilisator der stadig går over trækakslerne som bare har en større bue rundt om trækakslen, altså dem man plejer at kan købe de steder man køber gevindundervogn. har bare hørt at det ikke gør nogen forskel altså at den stadig går på trækakslerne.

Jeg håber selvfølgelig det kan lade sig gøre bare med nogle justerbare kødben da det er billigst, men er der nogle der kan fortælle om nogle af tingene ikke kan lade sig gøre eller ikke virker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf iv krængningsstabilisator
  • #1   29. mar 2013 Nu har jeg monteret den røde fra FK på 3 biler, og den går helt op på samme højde med vangen, så det næste den går imod er vangen (gjorde den også på min leon da den var lavest). Så køb du bare den, det dur.

• #4   29. mar 2013 rene skal der så også justerbar kødben til? eller bare krængningsstabilisatoren?
    og har du et link til hvor man kan købe den FK? ved man kan få den ved autobutikken, men de overholder aldrig deres leveringstider der går for det meste 2 uger før man modtager noget fra dem (:

• #6   29. mar 2013 Hvis du skal ud og købe en, så skal du ikke købe den ved nv autodele, for den har jeg på min, og det kan trækakslen stadig gå på

Kommentér på:
Golf iv krængningsstabilisator

Annonce